Symptomen per DPO

Ik ben in februari gestopt met de pil, en sindsdien een cyclus van 31 dagen. We maken het ongeveer om de dag gezellig en nemen het dus deze maand erg ruim, voordat de app zei dat de periode er aan zat te komen begonnen met gezellig maken, en dacht dus daarna ook nog wel even wat te doen:). Ik hoop dat het lukt, en anders misschien toch ovulatie testen gaan gebruiken. Vind jij ze prettig? 
 
Jaa daar ben ik ook een beetje bang voor, dus hoop dat het zo wil lukken. Maar waarschijnlijk als het zo niet wil lukken toch eens zon test proberen om te kijken of het echt klopt wat de app zegt.  
 
Goedeavond/nacht, 
Misschien is het idd wel fijn om ff van me af te schrijven idd ?
1 tm 8 DPO - niks wat me opviel
9 DPO - krampjes in de avond vanaf 20.30 uur ongeveer... Duurde niet hele avond.. Weet niet precies meer hoe lang. 
10 PDO - helder bloed op wc papiertje misschien 3 druppels. Weinig iig.
11 DPO - geen bloed... Niks 
12 DPO - 4 dagen voor NOD een early test van de Action met ochtendurine gedaan. Negatief helaas. Later in ochtend naar toilet gegaan en 1x beetje semi bruin roze afscheiding op 't papiertje (moest ook goed kijken). Dacht toen ok daar gaan we. Gek genoeg de rest van de dag niks.
Vandaag dag 26 in cyclus (heb een cyclus van ongeveer 30 dagen). Dus het kan alle kanten opgaan, maar heb er een hard hoofd in ?
 
Terug
Bovenaan