Symptomen per DPO

[quote quote=10321388]Goedeavond/nacht, Misschien is het idd wel fijn om ff van me af te schrijven idd ? 1 tm 8 DPO – niks wat me opviel 9 DPO – krampjes in de avond vanaf 20.30 uur ongeveer… Duurde niet hele avond.. Weet niet precies meer hoe lang. 10 PDO – helder bloed op wc papiertje misschien 3 druppels. Weinig iig. 11 DPO – geen bloed… Niks 12 DPO – 4 dagen voor NOD een early test van de Action met ochtendurine gedaan. Negatief helaas. Later in ochtend naar toilet gegaan en 1x beetje semi bruin roze afscheiding op ’t papiertje (moest ook goed kijken). Dacht toen ok daar gaan we. Gek genoeg de rest van de dag niks. Vandaag dag 26 in cyclus (heb een cyclus van ongeveer 30 dagen). Dus het kan alle kanten opgaan, maar heb er een hard hoofd in ?[/quote]
13 DPO - in de ochtend bloed wat lijkt op ongesteldheid. Maar zet niet door.
Maakte mezelf al gek, maar nu helemaal... Gaat de ongesteldheid doorzetten of zou het wonder bij wonder innestelingsbloed zijn? ... Iedere keer checken of er niet weer bloed bijgekomen is... Whaaaaa...
 


Girafje
11/05/2020 om 21:36QUOTE





sillasv schreef:
jaa alles is mogelijk als ik volgendeweek dinsdag nogsteeds me nod niet is dan pas wil ik gaan testen

Heb je inmiddels al goed nieuws te vertellen
 
vrijdag kreeg ik een lichte bloeding tot zondag dacht eerst dat t mn nod was maar was te licht en te kort voor mij
uiteindelijk die dinsdag een posetieve test in handen gehad 
 
sorry voor de late reactie maar heel druk met werk momenteel 


 
Terug
Bovenaan