Symptomen per DPO

@Girafje dat valt mee, 4e ronde. We willen graag nog een kindje. 
Na 3 jaar (waarvan deels zelf proberen) is het uiteindelijk via IUI gelukt om zwanger te raken. Natuurlijk erg dankbaar voor. 
Maar merk aan alles dat die eerdere ervaring nog te veel met mij en mijn man doet.
Heb vandaag contact gezocht met het zkh om te vragen naar de iui behandelingen en of ze weer plannen. Jammer genoeg een nieuwe verwijzing nodig van de HA.. en daarna kan er pas een afspraak gemaakt worden met de gyn. Ze hebben een achterstand natuurlijk, heel wat in te halen, dus voordat we aan de beurt zijn... Snap ook niet waarom er eerst weer met de gyn een afspraak nodig is maar goed. 
Las dat jij al wat rondes achter de rug hebt....? Valt niet mee steeds die negatieve testen of menstruaties... Bezig voor een 1e kindje? 
 
 
Sja, dat hoopte ik ook... Maar blijkbaar kijken ze per situatie of zo. Terwijl we er niet jonger op zijn geworden, midden 30 ?. Over 2 weken word ik door de HA zelf teruggebeld. Mag hopen dat ze zonder probleem de verwijzing regelt. 
Ahhh wat leuk dat jullie voor een 3e kindje willen gaan. Had je voor de andere zwangerschappen ook geduld nodig? Blijven jullie het voorlopig zelf proberen? Sorry voor al m'n vragen...?
 
Bij mijn dochter duurde het 32 maanden na een miskraam met 11 weken maar bij mijn zoontje was het in ronde 4 al raak. Ik loop nu in het ziekenhuis maar ze kunnen nu niks doen. Mijn eileiders moeten worden uitgespoten maar ik zat vorige week in de week voor mijn eisprong dus ik zal weer een maandje moeten wachten 
 
Poeh dat is heftig...sowieso steeds die onzekerheid en dan was je test positief en dan maak je een miskraam mee. Pfff....... En wat een wonder dat het bij je 2e kindje bij ronde 4 raak was. Wisten we maar wat daar het antwoord op was. 
Ik heb voor het zwanger raken voor mijn zoontje ook een HSG onderzoek moeten ondergaan. Lag helemaal klaar en toen vroegen ze naar mijn cyclus maar omdat er idd een kans was dat ik zwanger kon zijn moest de afspraak worden verschoven. Wist ik veel (hadden ze ook niet uitgelegd van te voren), maar goed van mij mochten ze want wist gewoon dat die kans 0,0 was maar daar gingen zij idd niet in mee. Maar gelukkig bij 2e poging kon het onderzoek doorgaan en waren er geen verklevingen aan de orde. 
Hoop dat het de volgende keer goed gepland staat voor jou. 
 
 
Die zwangerschap van mijn miskraam was ongepland. Maar daarna duurde het 32 maanden tot ik eindelijk weer een positieve test in handen had. Ik wist het van tevoren maar door deze crisis heb ik het nog niet kunnen laten doen 
 
Wat erg.....onwijs schrikken was dat....
En een geluk dat de positieve test uiteindelijk kwam (veel geduld voor nodig gehad). Zonder hulp gedaan? Niet zoals ik een iui traject ingegaan bijvoorbeeld? 
Weet je al of ze de onderzoeken weer inplannen? 
 
Terug
Bovenaan