Symptomen voor nod

@xCy, heb je je ei woensdag 20 maart gehad? Zoja, ik ook waarschijnlijk. Donderdag was namelijk het streepje alweer wat lichter. 
Ik zit ook op 6 dpo. Ik heb ook soms steken in mijn onderbuik (en vooral achter mijn schaambeen) Ik weet alleen niet of dit mijn darmen zijn of iets anders. Ik heb ook last van lage rugpijn pfff. Mijn borsten ook gevoelig. Afwachten maar...

@lolak indd ook woensdag 20 maart! Dag erna ook een heel stuk lichtere streep op ovulatie test.
Ik merk net ook een lage rugpijn op, en krampjes. Heb al een aantal keer het idee gehad dat ik naar de wc moet lopen omdat ik wat voel.
Spannend dat we precies gelijk opgaan. Jij kan dan ook volgende week woensdag gaan testen? Zullen we elkaar op de hoogte houden? Leuk!

@xcy, leuk, doen we! Op welke dagen hebben jullie geklust? Wij op maandag 18 maart en woensdag 20 maart. Zaterdag 23 maart ook maar dat was dan weer te laat denk ik. 

14, 17, 18, 20 en 23 maart. Dus we gaan goed gelijk op haha
23 maart is idd te laat. Maar hey, oefenen is ook leuk :)

Hee dames, 
Toevallig, ik had mijn eisprong ook op 20 maart! Geklust op 15, 16, 20, 21 en 22 maart, hoop dat het raak is! Ik heb tot nu toe nog geen symptomen, maar hoeft gelukkig niks te zeggen.. ik ben benieuwd hoe het verder met jullie gaat en duim dat we volgende week een positieve test in handen hebben!:)

@Molly, welcome to the club! Ik heb ook weinig symptomen. Heb wel last van mijn onderbuik en onderrug maar dit komt volgens mij door rommelende darmen. Ook mijn borsten zinn gevoelig maar dat heb ik wel vaker voor de menstruatie. 

Terug
Bovenaan