Symptomen voor nod

Laten we het beste hopen xCy. Ik heb mezelf beloofd om geen zwangeschapstest te doen. Ik ga gewoon wachten op mijn menstruatie.:) en die is volgende week dinsdag of woensdag als het goed is. 

Ik heb er nog niet over nagedacht. Woensdag op zn vroegst.
Ik voel wel het 1 en ander. Net zoals in februari toen ik positief testte, maar niet hetzelfde. Maar of ik daar nu op kan bouwen, dat weet ik niet.. het is de eerste cyclus sinds de bbz. 
Afwachten is alles wat we kunnen doen.. het zou leuk zijn als het direct weer raak zou zijn maar er vanuit gaan? Nee dat niet. 

Jaa ik heb hetzelfde en zou volgende week ergens mijn NOD moeten hebben. Ik heb nog beetje een schommelende cyclus afgelopen 5 keer dus weet het allemaal niet excact. Heb mezelf ook nog niet bezig gehouden met mijn ovulatie enzo. Nu heb ik normaal altijd 2 dagen lichte kraampjes en gevoelige tepels voordat ik ongesteld moet worden. Nu heb ik wat pijnlijke steekjes rechts en andere afscheiding dan normaal. Mijn darmen zijn ook op hol al vanaf begin deze week. Alleen wel ook gek dat ik vooral savonds meer last heb van symptomen dan overdag. Hebben jullie dat ook? Het is volgens mij gewoon weer dat lichaam wat me dist en elke keer andere symptomen geeft voordat ik ongesteld word om me te treiteren haha. Ik ga in iedergeval niet testen voorlopig want wil niet weer maar 1 streepje zien!!!! 

Ik heb ook van die vage steekjes maar dat komt door mijn darmen volgens mij. Ik voel die steekjes achter mijn schaambeen. Ben af en toe ook lichtjes misselijk....en dit heeft weer te maken met het feit dat ik mij niet heel lekker voel denk ik....we kunnen inderdaad beter even wachten met testen :) hopelijk is het voor ons allemaal raak!

Dat heb ik ook echt een heel aantal dagen gehad, gisternacht had ik flinke krampen rechts onderin, erna halverwege gister overdag had ik in het midden onderin me buik flinke krampen en sindsdien niks meer. Nu is het eigenlijk vandaag al heel de dag rustig.

Hoi dames,
Mijn NOD is volgende week vrijdag maar ga nog nergens van uit. Ik had gisteren en onwijs pijnlijke scheut achter m'n schaambeen. Het duurde niet lang maar alsof iemand je met een naald prikt ofzo. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?

Terug
Bovenaan