Symptomen voor nod

Ja Ramboo, dat had ik een paar dagen terug idd ook.
10 dpo, woensdag nod. Duurt lang..  net voor de gein een test gedaan, geen early of wat dan ook. Uiteraard negatief.... maakt je gelijk zo onzeker; stomme actie.

Mocht ik binnenkort niet ongesteld worden, dan ga ik pas zaterdag testen. Maar ik voel echt niks. Wel af en toe steken achter mijn schaambeen en soms lichtjes misselijk. Maar dit heeft meer met onrustige darmen te maken denk ik. 

Ook mijn Nod is woensdag. Vandaag 11 dpo getest en negatief. 
Zo in twijfel, heb krampjes en mn huid is onrustig ook heb ik echt gevoelige borsten en vlagen van misselijkheid. En dit heb ik ook wel gehad voor mn menstruatie dus kan alle kanten op. 
Maar toch heb ik het gevoel dat het raak is ofzo. Dat ik ervan overtuigd ben dat het raak is. Stom om zo te denken. 
Snap jullie helemaal. 
Nog even geduld tot woensdag. Wie gaat er eerder weer testen? Ik denk dat ik dinsdag weer test. 

Ik heb gister getest. Ook negatief.
Het is veelste vroeg nog dus dat betekend helemaal niks. Ik test op zn vroegst woensdag, hoe erg de drang ook is om het te willen!
Normaal heb ik een week van te voren pijnlijke borsten, nu nog steeds niks. Dat had ik vorige maand ook toen ik positief testte. Dit is mijn eerste cyclus na bbz dus het kan ook gewoon ontregeld zijn. 
Ik heb ook het gevoel dat het raak is, ik heb geen idee waarom, gewoon een gevoel..

Ik had geen symptomen. Ik zat savonds op de bank en kreeg hartkloppingen. Die had ik nog nooit gehad. Dus googelen en was ewn zwangerschaps symptoom.  Test gedaan en positief haha. Dat was 4 dagen voor nod.

Ik moet waarschijnlijk ongesteld worden op dinsdag of woensdag. Werd een beetje ongeduldig en heb zojuist een test gedaan. Ik zie een heel licht streepje....maar ik twijfel toch onwijs. Hoe kan ik een foto uploaden?

Terug
Bovenaan