Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Nee nu niet meer. De eerste keer dat hij in 't gras zat toen voelde hij er heel voorzichtig aan enzo, maar nu vindt hij het wel grappig.
Hij had het gisteravond zo goed naar zijn zin dat het eigenlijk zonde was dat hij naar bed moest....

Oei dat was wel weer vroeg ja....

JA precies, altijd weer fijn om voor de 1e keer het hartje te zien of te horen. Zo lang je nog geen leven voelt dan keek ik altijd wel weer uit naar zo'n controle. Wist je weer dat alles goed ging daarbinnen. Voelde je Noah al vroeg?

Bij Gernald was de 20 weken echo er nog niet. Tenminste, niet standaard. Ik heb hem toen wel gehad, maar dat kwam omdat ik de rode hong heb gehad tijdens de zwangerschap. Toen had ik zoiets van: oh leuk, weer een echo. Ik had werkelijk geen idee wat die echo inhield. Omdat het niet standaard gebeurde was ik er niet erg goed over ingelicht. Maar nu bij Jelte zat ik echt te shaken in de wachtkamer. Wat was ik zenuwachtig en wat was ik blij toen alles goed bleek te zijn zover ze konden zien. Wij hadden verder geen tests laten doen als vp en comb.test. Hier op 't forum las je weleens reacties van vrouwen die zich verheugden of die echo alsof het een pretecho is. Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij. Wat zal dat een extra harde klap zijn als er iets niet goed zou blijken te zijn.
Dus echt wel spannend zo'n echo.
Mag ik vragen waarom jullie nu geen vp en comb.test laten doen en toen bij Noah wel?

Kan het zijn dat hij het 's morgens koud krijgt op bed of juist warm? Is zijn kamertje te licht soms en dat hij vroeg wakker wordt door het licht. Of rumoer op straat, dat het raam een beetje open staat? Ik bedenk maar wat hoor.
En al die dingen die jij noemt kunnen heel goed ook meespelen. Ze kunnen van tanden echt goed last hebben. Maar dat hij vroeg wakker is doordat hij gefrustreerd is lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Wel dat hij gaat mopperen als het kruipen niet lukt. Hij wil gewoon veel te snel!! haha.
Dit is gewoon ff een rottijd wat dat betreft, dat hij meer wil dan hij kan.

Niks sorry, dat mag hier gewoon hoor. Is toch lekker om af en toe lekker je hart te luchten of andermans kijk op jouw situatie te vragen?

xx

Nee nu niet meer. De eerste keer dat hij in 't gras zat toen voelde hij er heel voorzichtig aan enzo, maar nu vindt hij het wel grappig.
Hij had het gisteravond zo goed naar zijn zin dat het eigenlijk zonde was dat hij naar bed moest....

Oei dat was wel weer vroeg ja....

JA precies, altijd weer fijn om voor de 1e keer het hartje te zien of te horen. Zo lang je nog geen leven voelt dan keek ik altijd wel weer uit naar zo'n controle. Wist je weer dat alles goed ging daarbinnen. Voelde je Noah al vroeg?

Bij Gernald was de 20 weken echo er nog niet. Tenminste, niet standaard. Ik heb hem toen wel gehad, maar dat kwam omdat ik de rode hong heb gehad tijdens de zwangerschap. Toen had ik zoiets van: oh leuk, weer een echo. Ik had werkelijk geen idee wat die echo inhield. Omdat het niet standaard gebeurde was ik er niet erg goed over ingelicht. Maar nu bij Jelte zat ik echt te shaken in de wachtkamer. Wat was ik zenuwachtig en wat was ik blij toen alles goed bleek te zijn zover ze konden zien. Wij hadden verder geen tests laten doen als vp en comb.test. Hier op 't forum las je weleens reacties van vrouwen die zich verheugden of die echo alsof het een pretecho is. Ik kan daar echt met mijn hoofd niet bij. Wat zal dat een extra harde klap zijn als er iets niet goed zou blijken te zijn.
Dus echt wel spannend zo'n echo.
Mag ik vragen waarom jullie nu geen vp en comb.test laten doen en toen bij Noah wel?

Kan het zijn dat hij het 's morgens koud krijgt op bed of juist warm? Is zijn kamertje te licht soms en dat hij vroeg wakker wordt door het licht. Of rumoer op straat, dat het raam een beetje open staat? Ik bedenk maar wat hoor.
En al die dingen die jij noemt kunnen heel goed ook meespelen. Ze kunnen van tanden echt goed last hebben. Maar dat hij vroeg wakker is doordat hij gefrustreerd is lijkt me niet zo waarschijnlijk.
Wel dat hij gaat mopperen als het kruipen niet lukt. Hij wil gewoon veel te snel!! haha.
Dit is gewoon ff een rottijd wat dat betreft, dat hij meer wil dan hij kan.

Niks sorry, dat mag hier gewoon hoor. Is toch lekker om af en toe lekker je hart te luchten of andermans kijk op jouw situatie te vragen?

xx

Hey meiden,

Heb net alles weer even lekker op m'n gemakkie zitten lezen. Het lijkt erop (niet té hard zeggen) dat het forum weer iets beter is...
Alhoewel nu wel sommige berichten er 2x op komen te staan hihi. Niet te geloven toch?! Maargoed, zolang het nog goed gaat en anders hebben we hyves nog.

@miranda, vervelend dat hij zo vroeg is s morgens. Vooral nu jij je rust hard nodig hebt natuurlijk. Word hij ook niet wakker van gerommel van bv je man die weg gaat? Miss hoort hij wel van alles. Maar je moet ook niet vergeten dat dit een leeftijd is dat ze een hoop moeten verwerken hoor. Ze leren een hoop binnen 2 a 3 mnd. bv kruipen, zitten evt staan of lopen. Dat allemaal in korte tijd. Ik heb wel s gehoord dat ze dit s nachts verwerken in t koppie...
Gelukkig ben jij niet zo heeeel erg beroerd, hopelijk houd je dat zo!! Spannend je echo maar ook erg leuk. Goed van genieten hoor!!!!

@corina,ik had ook zo'n voedingskussen aangeschaft idd voor de bv maar ik heb helaas maar 6 wkn kunnen geven dus dat kussen is ook niet veel gebruikt. Nu kan ik m gelukkig nog goed gebruiken om m achter Nienke te leggen op de grond. Ze zit nu zo 2 a 3 min zelf. Zo schattig gezicht!!! Ze vind t geweldig dat ze dan alles goed kan zien! Wij hebben hier een kat rond lopen en die ziet ze dan en begint ze helemaal wild te worden, zo leuk om te zien!
Fietsen jullie al, ik geloof t wel hè?!
ik nog steeds niet... wil t graag maar opstappen lukt nog steeds niet, n ramp gewoon. Heb nu ook al 3 wkn niet meer naar de fiets omgekeken hoor dus miss nog maar weer s proberen.
Ik ga vh weekend nog even naar de fietsenmaker, die kon er een staaf uit halen wat onder m'n zadel zit en daardoor komt je zadel nog lager. miss moet ik dat maar doen. Wil zo graag fietsen met dit weer!! en... voor m'n kilo's!! Ik moet er nog 9, pfff valt zo tegen.
Een beetje van Sonja en een beetje van mezelf doe ik nu én meer bewegen. Maar het snoepen mis ik zoooooo. Tot 4 u gaat het perfect maar daarna.. en vooral als ik s avonds wel s alleen thuis ben.
maargoed, ik zal jullie hier niet mee lastig vallen. Had ik volgens mij al s gedaan hihi. Ik hoor jullie bijna al denken, oh komt ze weer met die kilo's!! Ja ik weet het, niet klagen maar doen!
Ik ga m'n best doen.

Fijne dag nog!! Geniet vd zon én vd voetbal vana als je ervan houd! (ik dus helemaal niet!!!! Ik ga lekker wat voor mezelf doen vana!)

Wat goed dat ze al een paar minuten zit!!! Gaat ineens hard dan he?? En ja, katten... Noah is er ook helemaal wild van.. Heel leuk om te zien...!
Ik had het voedingskussen destijds geleend van mijn zus. Heb er lang gebruik van gemaakt. Heb gelukkig 6 maanden bv kunnen geven. Nu is ze zelf in verwachting en wilde hem dus graag terug. Moet er toch zelf nog maar eentje aanschaffen...

En wat fietsen betreft, oefening baart kunst!! hahaha. Ik vraag me af hoelang iknog kan fietsen voordat mijn buik dalijk in de weg zit!! hihi..

En je klaagt helemaal niet over die kilo's hoor.. Denk dat iedereen wel weet hoe moeilijk het is om die eraf te krijgen. Je was toch al een aantal nkilo's kwijt! Het mag ook niet te hard gaan... Hoe langzamer het gaat hoe beter ze eraf blijven...
Heel veel succes ermee iig.

Wij kijken vanavond wel voetbal. ( ben ook geen fan maar vind het ek en wk altijd wel leuk om te volgen)

Fijne avond!!!

xx

Hey meiden,

ben even heel trots en wilde jullie het graag mededelen... Noah kruipt... Echt gewoon ineens...!! Ben echt trots op mijn ventje... Weer een mijlpaal...

xxx

Zo is het bij mij niet overgekomen hoor, dus maak je geen zorgen. En als er zoiets gebeurd dan wil je dat graag aan heel de wereld vertellen, want je bent er zelf nog veel blijer mee dan je kind zelf. Heel begrijpelijk hoor, dus lekker blijven vertellen als hij weer wat geleerd heeft!

Jelte is vandaag voor het eerst geknipt. Hij vond die schaar wel interessant hoor.

En Ingrid, ik fiets nog niet met Jelte hoor. Hij kan nog niet zelf zitten zonder om te vallen dus zolang hij nog omvalt ga ik nog niet fietsen met hem. Er wordt altijd gezegd dat je pas mag gaan fietsen als je kind echt zelfstandig kan zitten, anders is het slecht voor het ruggetje.

Terug
Bovenaan