Tandjes komen bijna door, nu veel pijn, wat erop smeren??

Zo is het bij mij niet overgekomen hoor, dus maak je geen zorgen. En als er zoiets gebeurd dan wil je dat graag aan heel de wereld vertellen, want je bent er zelf nog veel blijer mee dan je kind zelf. Heel begrijpelijk hoor, dus lekker blijven vertellen als hij weer wat geleerd heeft!

Jelte is vandaag voor het eerst geknipt. Hij vond die schaar wel interessant hoor.

En Ingrid, ik fiets nog niet met Jelte hoor. Hij kan nog niet zelf zitten zonder om te vallen dus zolang hij nog omvalt ga ik nog niet fietsen met hem. Er wordt altijd gezegd dat je pas mag gaan fietsen als je kind echt zelfstandig kan zitten, anders is het slecht voor het ruggetje.

Hey meiden,

Hoe is jullie weekend geweest?? Wat een warmte ineens he... Ik denk dat iedereen lekker van het weer heeft genoten. Het is zo rustig geweest hier op het forum..

En Ingrind, nogmaals gefeliciteerd met de prestatie van je dochtertje... Echt super goed!!
Mag je echt trots op zijn...

En Corina, hoe was de kennismaking op school van Gernald??

Hier weinig bijzonders... Heb voornamelijk binnen gezeten gisteren. Was niet om uit te houden ind e tuin. Heb heel even met Noah in het badje gezeten onder de parasol...
We zijn wel geslaagd voor een auto... We gaan die woensdag ophalen...
Fijn dat we dalijk een grote auto hebben waar allebei de kids normaal in kunnen. We hadden nu een drie deurs en dat is toch niet zo makkelijk....

xxx

Hoi,

Sorry Miranda, niet zo netjes van mij dat ik nog steeds niet op je meelevende vraag had gereageerd. Ik heb inmiddels via hyves je een mailtje gestuurd.

Het weekend was hier ook warm. Nu hebben wij het geluk dat wij vrij wonen, dus bij ons in de tuin is het heel goed te houden. Lekker in de schaduw van de bomen en af en toe een windje. Maar warm is het daar ook wel hoor. Ik ga zo meteen het zwembadje voor Gernald weer opzetten. We hadden het zaterdag ook opgezet, maar het zat inmiddels zo vol gras dat we het hebben leeggegooid, dus vandaag maar even een verse maken :)

Ja een 3 deurs is niet zo handig met kids. Ik heb zelf ook een 3 deurs, maar dat is niet echt ideaal. Dick heeft een stationwagen, dus dat is veel handiger. Wat hebben jullie nu voor auto gekocht? Ook een stationwagen of een mpv?

Ja Ingrid, ook van mij gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je supertrots op haar bent. Zeker omdat ze ook nog eens de jongste is!

Zo nu ga ik het badje vol laten lopen en daarna Jelte uit zijn bedje halen. Die ligt volop te kletsen, maar zolang hij nog niet huilt kan ik nog even wat doen hihi.

xx

Hey meiden,

zijn jullie ook lekker aan het wegsmelten...?? het is hier zo rustig... hahahha

Ik had je berichtje via hyves gelezen. Fijn dat het allemaal goed gegaan is... En leuk om te zien dat ze dan toch lekker aan het spelen zijn he??!

We hebben nu een nieuw model opel vectra.( 2003)
Hele ruime auto! En heel fijn!! Kofferbak heeft een inhoud van 500 liter dus daar moet wel het nodige in meekunnen dacht ik zo.. ;-)

Vandaag met Noah bij het CB geweest... Hij is 5 cm gegroeid nu dus 75,5 cm lang en weegt 10 kilo.. Echt een flinke dus.

Eten jullie kindjes op het moment ook zo slecht? Denk dat het door de warmte komt. Noah drinkt nu gemiddeld 5 flessen water/ diksap per dag dus dat vult ook..
Hij krijgt alleen waarschijnlijk wel waterpokken. De kleine van mijn vriendinntje zit al helemaal vol. En die 2 zien elkaar elke dag. Noah krijgt nu ook al kleine rode puntjes op zijn huid. (zou natuurlijk warmteuitslag kunnen zijn) maar dat zien we over een paar dagen wel weer...

En Ingrid, drinkt Nienke nu al weer wat anders dan alleen flesmelk? Of is het nog niet gelukt er iets anders in te krijgen??

Verder geen nieuws van deze kant...
Succes met de warmte allebei!! Ik zit hier echt peentjes te zweten... niet normaal. Het is in huis gewoon 28.5 graad... pfff....

xxx

Hoi!!
Ja, veeeel te warm, niet leuk meer! Gelukkig kan Nienke er heel goed tegen. Ze slaapt goed en eet gewoon goed. Ze zweet heel veel, echt drijfnat haar!
Ze krijgt s morgens vroeg n fles van 200 en tussen de middag vaak 150 en n halve boterham. s middags drinkt ze water, iets anders wilt ze gewoon echt niet! Nou ja, ook goed. Alleen niet veel. Ik mag blij zijn als ze 50 cc drinkt. s Avonds nog een 200 fles. En dan ook nog fruit tussendoor s morgens rond 10 u. Dus naar mijn idee krijgt ze wel voldoende vocht binnen zo.

Wat hherlijk hè een grotere auto?!! Veel rijplezier ermee!

Gr. Ing

Jaja, Noah heeft eindelijk zijn eerste tandje!! hehe... Werd ook wel tijd... Rechts boven is nu door...

Dan krijgt ze inderdaad genoeg vocht binnen... Zolang ze goed plast is er niks aan de hand toch??
En ja water... beter kan je het eigenlijk niet hebben...

xxx

Hoi hoi,

En Miranda, heeft Noah de waterpokken gekregen? Het kunnen idd ook warmtebultjes zijn. Gernald staat er ook meteen helemaal onder als het maar even wat warmer is.

En hier ook 1 die heel slecht drinkt. van de 3 flessen voeding die hij op een dag nog krijgt drinkt hij er maar 1 op. De andere 2 is echt een gevecht. En veel drinken doet hij ook niet echt. En slecht eten. Ik krijg er wat van. Maar hopelijk gaat dat vanaf nu beter, nu het lekker koel is. En ik denk ook dat er tandjes aan zitten te komen en dat hij daar last van heeft.

Hihi, begint Noah eerst maar met de bovenkant. De onderste willen nog niet? Maar wel weer een mijlpaal voor jullie.... het eerste tandje! Altijd leuk!

Ingrid: das gezond hoor, als ze alleen water wil. Gernald wil ook alleen water. Die drinkt niet anders dan water. Nou ja, gezond en goed voor zijn tanden. Dus ze kan er niet vroeg genoeg mee beginnen haha.

Groetjes Corina

ps. Miranda, kreeg jij vandaag je echo? Of heb ik nu een verkeerde datum in mijn hoofd?

Terug
Bovenaan