te korte luteale fase

Ik zeg ook niet dat het niet kan maar de kansen worden een stuk kleiner met een luteale fase minder dan 11 dus ik zou na een half jaartje (want je moet het natuurlijk wel een kans geven) gewoon naar de huisarts gaan hoor 

Bij mij is het toch ook de tweede keer weer gelukt met een luteale fase van geregeld minder dan 9 dagen. Ik was dit keer wel naar de huisarts geweest omdat het al een paar maanden voor we er weer voor gingen maar 7/8 dagen was. Bij mij vonden ze het inderdaad niet nodig om iets te doen omdat het al eerder gelukt was. Uiteindelijk was het nu toch de vierde ronde raak.   

@Liesle Ah dankjewel voor je reactie Liesle en dat stelt me ook gerust! Ik ga idd gewoon nog even aankijken en dan naar de dokter ermee. Maar ik had het idd verwacht dat dat de reactie zou zijn. Maar na 4 rondes gelukt vind ik heel erg positief!! :) en dan zelfs met een luteale fase van 7/8 dus nog minder dan bij mij. Ben je nu zwanger dan of heb je al je tweede?

Zo fijn om dit te lezen, het stelt je een beetje gerust! Als het bij mij deze keer niet lukt, gaan wij toch even naar de huisarts!!
ik blijf jullie volgen!! 

Je hebt ook een miskraam gehad bij hoeveel weken was dat? Ik denk dat je wel een half jaartje moet wachten want je hebt toch bewezen dat het niet onmogelijk is maar daarna zou ik zeker gaan. 

Mama Janssen,
ik was toen 7 weken zwanger, was voor ons de eerste keer naar driekwart jaar het te hebben geprobeerd! We zijn beide 38 jaar! Het zal heel fijn zijn als het dan lukt! 

Terug
Bovenaan