Tekenen van de prilste zwangerschap?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 30 jaar en zit nu in mijn 3e ronde voor een wondertje. Ik heb nooit anticonceptie gebruikt en heb 1 x een voldragen zwangerschap gehad, helaas na 4 maanden is mijn baby overleden door een hartafwijking.</p><p>Heel verdrietig allemaal maar na een periode van een jaar willen mijn man en ik weer heel graag een baby.. en we zitten nu in onze 3e ronde.</p><p>Op 20 juni begon mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van 28 dagen en in de maand juli hebben wij op cyclusdag 10, 11, 13 en 15 gevreeën (Op cyclusdag 15 = 5juli, een positive ovu test!)</p><p>Ik denk nooit mijn eisprong te hebben gevoeld omdat ik er nooit mee bezig ben geweest... vanaf cyclusdag 12 tot eigenlijk nu (cyclusdag 22) heb ik de hele dag door lage rugpijn en menstruatie-achtige pijnen. Het is duidelijk aanwezig de hele dag door. Mijn nod is 18 juli en ik herinner mij niet dat ik zo ver van tevoren mentruatiepijnen heb gehad..? Ik weet zeker dat ik een dag vantevoren voel dat ik ongesteld moet worden en dat word ik dan ook..</p><p>Ook heb ik sinds vandaag aan de zijkant van me borst, wanneer ik druk pijn.. Ik ben best emotioneel ineens, moest spontaan huilen bij een zielig verhaal van iemand en verder eigenlijk niks. Afscheiding is niet veel maar wel wit en slierterig/slijmerig en soms ook weer niet.</p><p>!! Ik weet dat ik tot 18 juli moet wachten om te kunnen testen... Dan zal pas blijken of deze pijnen in buik en rug met het innestelingsproces te maken had, maar vind het fijn om dit te plaatsen en wellicht heeft iemand hier ervaring mee of herked dit van een zwangerschap? Ik wil alles horen! Ik kan er gewoon niet van slapen (het is half 3 snachts).</p><p>Liefs,</p><p>Munya</p>
 
Hoi!
Wat een heftig begin van je verhaal! Respect dat je dat wilt delen! Lijkt me het moeilijkste wat er is! Wat gun ik jou nog n mooie zwangerschap en n gezond kindje zeg!
Ik herken het wel, toen ik n paar dagen voor mijn test zat had ik ook die menstruatie achtige klachten. En, ergens wist ik het gewoon. Ik voelde aan alles dat ik zwanger was. Nou moet ik zeggen dat ik de maanden ervoor ook wel die menstruatie klachten had, en toen werd ik wel ongesteld. Welliswaar wat overtijd. Dus bij mij waren die klachten er zeker toen ik zwanger bleek, maar het hoeft niet perse. Probeer er rust in te vinden, mijn bekkenfysio zei tegen mij toen het alsmaar niet lukte; laat het los, hoe meer rust je erin hebt, hoe makkelijker het gaat. Een maand later was ik zwanger. 
Ik zal voor je duimen, ben erg benieuwd, en gun het je erg, na zo'n heftig verhaal!
Liefs
 
Ik duim voor je, maar ik denk dat veel vrouwen wel herkennen dat je lichaam je ook graag voor de gek houdt als je zwanger wil worden, door signalen te geven alsof je zwanger bent terwijl dat niet zo is en andersom! De enige manier om erachter te komen is testen! Overigens hoorde ik bij de: ik kan niet zwanger zijn want ik voel niks-groep haha! Succes!
 
Goedemorgen P en StephW
Dankjewel voor jullie lieve berichten! In deze 3e ronde merk ik zeker dat ik er veel op ga letten en het klopt je wil zooo graag dat magische streepje hebben op die test.
Het is een moeilijke periode geweest maar het verlangen is niet minder geworden! Het praten erover heeft mij geholpen. Heb zoveel respect voor mijn zoontje gehad die vanaf dag 1 uit de buik heeft moeten vechten...
Vannacht heb ik gedroomd over pijnlijke borsten met aderen erdoor heen en wist ik dat ik zwanger was! Om gek van te worden.
Ik heb zojuist ook getest.. zo een test met een pipet van de kruidvat en harstikke negatief. Dus dat houdt me dan weer met beide benen op de grond. 
Ik zal moeten afwachten en indd als ik deze ronde niet zwanger ben.. Dan laat ik het met rust. 
Ik hou jullie op de hoogte.. dit blijft online, misschien in de toekomst heeft iemand wat eraan... Ik ben namelijk ook veel gaan lezen op dit forum en geweldig vind ik het... Het viel me wel op dat veel vrouwen naderhand niet melden of ze dan toch zwanger zijn geworden aan het einde van de topic..?
Liefs, Munya
 
Hi! 
Wat een heftig verhaal! En knap dat je dit deelt. Ik zelf heb eind Mei een miskraam gehad 6/7 weken precies te zijn. Het heeft zichzelf afgestoten. We mochten meteen weer verder proberen. 1 x ongesteldheid afgewacht en daarna meteen weer de ronde proberen. Ik heb pcos dus zonder medicijnen word dit bij mij al erg lastig toch ben ik zwanger geraakt de eerste keer. Dus met goede moed ertegen aan. Ovulatietesten gebruikt en geprobeerd. 24/25 Juni erg donker dus ovulatie zelfs gevoeld de 25e. Dus dat zat wel goed had er een goed gevoel bij. 
Die weken erna super veel last gehad van lage rugpijn en last van m’n tepels moe ook! En toen dacht ik ja! Ik ben weer zwanger voelde zo helaas kon ik nog niet testen. 3 Juli gedaan.... en ja hoor licht postief! Gek genoeg had ik dat gevoel al. Nogmaals zonder medicatie. 
23 Juli dan ook de eerste echo vervroegd om te kijken of het dit keer goed ligt. Maar heb er echt een goed gevoel bij. Had ik de vorige keer niet. 
Kan dus gek lopen! Wanneer mag jij pas testen??? Wil je niet blij maken maar ik had dus precies hetzelfde meteen het gevoel dat het zo was. 
Liefs
 
Dekleinste  gefeliciteerd!!! Wat mooi dat je zo snel weer zwanger bent geraakt na je mk en ik hoop dat de 23ste de echo mooie dingen uitwijst! 
Ik zelf mag pas 18 juli testen maar vanochtend kon ik mijzelf niet bedwingen en heb een test van de kruidvat gedaan met zo een pipet en hartstikke negatief. Ik zit wel voor 6 dagen voor me nod.
Als jij een cyclus had van 28 dagen.. dan heb jij 5 dagen voor nod een heel licht positief streepje gezien. Ik wacht tot het weekend en ga dan weer testen. 
Ik hoop dat die lage rugpijn en menstruatiepijn het innestelingsproces was.. vanochtend werd ik wakker met het gevoel dat ik zwanger was, zeker na mijn droom over borsten waar mij aderen doorheen te zien waren. maar na die negatieve test werd dat toch weer de grond in geboord. Vind t zo spannend ik moet wachten maar oh zo moeilijk is het! Ik laat het sws weten!
Liefs,
Munya
 
Hallo,
 
Ik heb ook precies het zelfde. Mijn sprong was op 5 juli en mag 19/20 juli testen, maar ik heb al een week lang dat ik misselijk ben, last van mn borsten, krampen in mn buik, steken in mn onderrug, s’ochtends en s’avonds lichtelijk bloed verlies bij afvegen. Mijn vriend zegt al dat ik er anders uit zie en me anders gedraag. Dus er zit volgens hem niks anders op. Maar ben er zelf voorzichtig mee omdat het anders misschien een te grote teleurstelling is volgende week! 
Maar zoals ik me voel. En heb geen idee hoe het moet voelen, want we zijn met onze 1e ronde bezig. Maar ik zou bijna denken dat het wel zo moet zijn.
Doen jullie ook een vroege test. Of wachten jullie tot jullie NOD? 
 
Terug
Bovenaan