<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 30 jaar en zit nu in mijn 3e ronde voor een wondertje. Ik heb nooit anticonceptie gebruikt en heb 1 x een voldragen zwangerschap gehad, helaas na 4 maanden is mijn baby overleden door een hartafwijking.</p><p>Heel verdrietig allemaal maar na een periode van een jaar willen mijn man en ik weer heel graag een baby.. en we zitten nu in onze 3e ronde.</p><p>Op 20 juni begon mijn laatste menstruatie. Ik heb een cyclus van 28 dagen en in de maand juli hebben wij op cyclusdag 10, 11, 13 en 15 gevreeën (Op cyclusdag 15 = 5juli, een positive ovu test!)</p><p>Ik denk nooit mijn eisprong te hebben gevoeld omdat ik er nooit mee bezig ben geweest... vanaf cyclusdag 12 tot eigenlijk nu (cyclusdag 22) heb ik de hele dag door lage rugpijn en menstruatie-achtige pijnen. Het is duidelijk aanwezig de hele dag door. Mijn nod is 18 juli en ik herinner mij niet dat ik zo ver van tevoren mentruatiepijnen heb gehad..? Ik weet zeker dat ik een dag vantevoren voel dat ik ongesteld moet worden en dat word ik dan ook..</p><p>Ook heb ik sinds vandaag aan de zijkant van me borst, wanneer ik druk pijn.. Ik ben best emotioneel ineens, moest spontaan huilen bij een zielig verhaal van iemand en verder eigenlijk niks. Afscheiding is niet veel maar wel wit en slierterig/slijmerig en soms ook weer niet.</p><p>!! Ik weet dat ik tot 18 juli moet wachten om te kunnen testen... Dan zal pas blijken of deze pijnen in buik en rug met het innestelingsproces te maken had, maar vind het fijn om dit te plaatsen en wellicht heeft iemand hier ervaring mee of herked dit van een zwangerschap? Ik wil alles horen! Ik kan er gewoon niet van slapen (het is half 3 snachts).</p><p>Liefs,</p><p>Munya</p>