Tekenen van de prilste zwangerschap?

@Mouikebeth: jammer hoor! dor naar de volgende ronde. En jongen of meisje.. tsja sommige dingen in het leven kun je echt amper beinvloeden, gelukki gis dat er een van. Hoewel voeding schijnt dan echt een ding te zijn, is zelfs een kliniek voor in NL toch waar je dan terecht kan (persoonlijk vind ik dat nogal ver gaan, maar oke)
Succes!
 
Hey dames,
Hopelijk lukt het de volgende ronde bij jullie! 
Ik kon me vandaag toch niet bedwingen.. Heb een clearblue test gehaald weer.
Heb net een uur geleden getest en heb een heel licht streepje gezien!
Ik ga morgen (Op me nod) testen met ochtend urine, hopelijk wat dikker! 
Heel veel liefs,
Munya
 
Goedemorgen iedereen,
Vanochtend weer getest en streep iets dikker.. vandaag me nog.. niks gezien en hoop dat t zo blijft!
Ga vandaag de ha bellen voor verwijzing naar de gynaecoloog. Ik vind t heel spannend.. zeker na vorig jaar toen me baby is geboren met een hartafwijking..
Ik ga er proberen van te genieten maar tegelijkertijd mis ik mijn andere baby.
Heel veel liefs en succes met de volgende ronde! Hoop echt dat t lukt dames! 
Munya
 
Gefeliciteerd munya!
Wat fijn dat t gelukt is. Ik duim voor je dat alles goed nag zijn met het wondertje.
Kan me goed voorstellen dat het dubbel is hoor. Heel logisch dat je je baby mist! Erover blijven praten, dat helpt!!
Heel veel succes en veel liefs!
 
Spannend zeg Munya!! 
 
Ik had nog een early test liggen en die heb ik vanmorgen gebruikt (NOD-4) en er was een heeeeeel licht lijntje. Nu wachten tot mijn NOD en dan weer testen. Voorzichtig blij dus maar ik vertrouw er nog niet helemaal op. 
Spannend, spannend, spannend… 
 
Hey dames!
Bedankt dat iedereen gereageerd heeft  heb er echt veel aan gehad! En lief de felicitaties ♡
Ik heb het alleen aan niemand verteld.. behalve manlief en me zusje. Pas na 11 weken ben je voor t grootst gedeelde "veilig". 
Noorw ik hoop het zo voor je, 1e rondje 1e kindje! Zijn we rond dezelfde periode uitgerekend.
Heel veel liefs,
Munya
 
Terug
Bovenaan