Tekenen van de prilste zwangerschap?

Hey Ju,
Heel vervelend die onzekerheid, ik durf ook niet te zeggen of een zwangerschap dan uitgesloten zou zijn maar dat zou ik wel denken..
Is het vaker geweest dat je ms zo lang uitbleef en is het een idee om naar de dokter te gaan?
Ik heb niet meer getest na vrijdag, enerzijds omdat ik niet echt meer iets voel, behalve dat ik de hele tijd emotioneel ben en in tranen uitbarst en die groene aderen duidelijk zie lopen door me tepels. De pijn is wel minder in me borsten. 
Ik ga ook niet meer testen, ik wacht of ik woensdag ongesteld word. Zo niet dan test ik een dag erna, aangezien mijn ongesteldheid op de dag precies komt. Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben geweest en vind dat eigenlijk ook niet gezond, ben er geestelijk toch wel moe van geworden.
Uiteraard laat ik het hier wel weten Nicolle! 
En Mouikebeth? Heb jij al getest?
Heel veel liefs iedereen! 
Munya
 
De spanning, zo extreem moeilijk om mee om te gaan!! Volgens de kalender wordt ik over 10 dagen ongesteld maar ik wil zo graag testen!! Geduld geduld geduld...
Ben de laatste tijd wel moe, soms hoofdpijn, veel dorst.. maar Ja..  het is ook boven de 25 graden
 
Hey Klijn,
Spannend is het he? Helaas kun je nu nog niet testen. Een hele grote kans dat je negatief test. Dit kan omdat je te vroeg test maar anderzijds ook dat je niet in verwachting bent. En tussen deze vraag blijf je schommelen en dat is echt not nice!
Ik heb t testen ook gelaten voor wat het is. 18 juli is me nod en dan zie ik wel of ik ongesteld word of niet.. Zo nee dan testen en zo ja... dan op naar de volgende ronde!
Liefs,
Munya
 
 
Hey dames, 
Ik schrijf ook graag mee. 1e ronde, 1e kindje. Ik ben 33 jaar oud en mijn NOD is 22 juli. Heb altijd een superregelmatige cyclus van 27/28 dagen, dus daar zal het niet aan liggen. 
Sinds dit weekend pijnlijke borsten en gisteren kreeg ik zo'n weeig gevoel af en toe. Ging weg als ik wat at. Vannacht ook weer dat gevoel gehad dus mijn hoofd sloeg meteen helemaal op hol. Vanmorgen early test gedaan, maar dat was natuurlijk nog te vroeg dus zei al meteen tegen mijn man dat we waarschijnlijk niks zouden zien, maar dat het niks betekent. Helemaal wit nog... Nu maar even proberen te ontspannen en over een paar dagen zien we het wel weer. 
Succes iedereen met wachten ook! Ik zie dat deze week voor een aantal meiden een spannende week is. 
Liefs, Noor
 
Hallo Dames, 
Ik heb gister ochtend een early test gedaan, ook omdat ik toch wel nieuwsgierig was of de verhalen die ik er over heb gelezen klopte. Deze was negatief! Maar toch daarna wel weer beroerd en heb sinds zaterdag last van migraine bij mn li oog (wat ik normaal heb als mijn nod op’t einde loopt). Wat me trouwens wel een beetje zorgen maakt (nou ja echt zorgen) is dat ik al vanaf de eisprong lichtelijk bloedverlies heb. Dus dat betekent nu al anderhalve week! Hebben jullie dit ook wel eens gehad? 
Baalde als een stekker want we gingen zaterdagavond naar Kensington! Mijn vriend zei al voor de grap als het nu innestelt hebben we een rockbaby?. 
Nu nog 3 dagen voor mijn nod! Als het do/vrij niet komt dan test ik zaterdag denk ik! Even afwachten hoelang ik de spanning kan volhouden op dat moment?. En ik wil wel testen als we met zn 2en zijn! 
 
Ben zo benieuwd ook naar al jullie uitslagen?.
Liefs 
 
Vandaag huisarts gebeld. Die geeft aan dat ik gewoon moet wachten en dat menstruatie waarschijnlijk wel weer komt.
Doordat ik een hele tijd niet ongesteld ben geweest (2 zwangerschappen direct achter elkaar) kan het even duren voordat het weer regelmatig is.
Heel logisch, maar ik werk getob graag verder nu naar volgende ronde. 
De vorige twee keer was ik in 1 poging zwanger, dus eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verwend ?
 
Vandaag huisarts gebeld. Die geeft aan dat ik gewoon moet wachten en dat menstruatie waarschijnlijk wel weer komt.
Doordat ik een hele tijd niet ongesteld ben geweest (2 zwangerschappen direct achter elkaar) kan het even duren voordat het weer regelmatig is.
Heel logisch, maar ik wil gewoon graag verder nu naar de volgende ronde. 
De vorige twee keer was ik in 1 poging zwanger, dus eigenlijk ben ik gewoon ontzettend verwend ?
 
Hallo dames, 
Ik voelde me sinds zondag eindelijk weer een beetje fitter. En vandaag 2 dgn eerder ongesteld geworden?. Helaas! 
Nu door naar ronde 2! En dan niet op de manier van mijn vriend om alleen maar de eisprong te pakken! Hij wou het uitproberen omdat de kans dn groter is dat het een jongentje word?. 
Gelukkig heb ik na mijn volgende ovulatie de afleiding dat wij lekker een weekje op vakantie gaan. Dus kan ik er niet zoveel mee bezig zijn?. Dat scheelt hoop ik ook! Alleen wel weer jammer dat we dan net dorpsfeest hebben dus mijn vriend zal wel de nodige ? nemen!!
Liefs
 
Terug
Bovenaan