Tekenen van de prilste zwangerschap?

Hi Mouikebeth
Heel spannend hoor ik ben benieuwd! ik laat het hier ook weten, ook als ik ongesteld ben. Hopelijk morgen voor jou of maandag natuurlijk goed nieuws! 
Liefs,
Munya
 
Oooh Nicole!!
Je geeft me echt weer hoop, dat het toch zo kan zijn!!! Dankje!
Hihi hoop t zo laat het sws hier weten.
Gefeliciteerd met jou zwangerschap!!! Aangezien ik voor mezelf uitreken datum heb gechecked ben jij ook rond half maart 2019 uitgerekend! Ik wens jou een hele mooie en voorspoedige zwangerschap toe! Hopelijk doe ik mee! 
Liefs, 
Munya
 
Mijn menstruatie is nog steeds niet begonnen (maandag was mijn nod dus als ik morgen ochtend test 6 dagen naar nod)  dan doe ik ook nog eens een early test, dus zo heb ik mezelf voorgenomen : als die negatief is ga ik niet meer miepen dat ik misschien zwanger kan zijn, dan is mijn lijf gewoon ontregeld en komt die menstruatie echt gewoon wel.
Hopelijk morgen een positieve test ?
 
Hey Nicolle!
Je bent al over de helft! Hihi beter! Ik dacht dat het over afgelopen zondag ging :D:D
Nog ff dan heb je je wondertje bij je! Is het je eerste zwangerschap?
Liefs,
Munya
 
Ik hoop het zo voor je Ju! Eerder heb je dit ook meegemaakt dus het kan echt wel. 
Wat voel je nu van de eventuele symptomen?
Ik zal voor je duimen hoop echt dat je positief test! 
Liefs,
Munya
 
Hihi ja over de helft al ja.
Kwou mijn ervaring met je delen  die ik in januari had met mijn nod ??
Het is indd mijn eerste zwangerschap. Vind het allemaal echt heel spannend.
 
Kga voor je duimen hoor. ?
 
Negatieve test vanochtend. 6 dagen na nod met een sensi test. Dus zwangerschap lijkt me wel echt uitgesloten toch?
Nog steeds niet ongesteld, daar baal ik dan wel weer van, liever direct naar volgende ronde nu.
 
Terug
Bovenaan