Tekenen van de prilste zwangerschap?

Hi Mouikebeth!
Aan jou symptomen te horen ben je indd zwanger zou ik zeggen! Ik hoop het ook voor jou! Alleen van het bloeden een beetje hoeveel dagen heb je dat dan al? Het zou innestelingsbloeding kunnen zijn? 
Erg he dat wachten! Mijn nod is 18 juli maar heb vandaag 6 dagen voor nod ook getest.. maar helaas negatief. Dus ik twyfel nu of ik wel echt zwanger ben of niet. Natuurlijk zal ik van het weekend weer testen. 
De symptomen die jij hebt duiden erop dat je mogelijk al wat hcg in je bloed hebt.. als ik jou was en je kan het jezelf veroorloven gwn testen! :p natuurlijk is het beste om zo dicht mogelijk bij je nod te testen!
Hou je me op de hoogte? 
Liefs,
Munya
 
Hallo Munya, 
Ja ind je zou het wel zeggen. Wellicht dat ik misschien maandag een test ga doen! 
Ik bloed eigenlijks al vanaf zaterdag maar stelt vrij weinig voor! En had gelezen dat als je eitje bevrucht is deze ook al hormonen kan afgeven. Nou als dat zou is dan poeh dan heb ik er goed last van?. 
Mijn zus is de enigste die weet dat we bezig zijn (die weet eigenlijks alles). Zelf heeft ze 4 kinderen, maar dit had ze nog nooit meegemaakt. Dat je gelijk in de eerste week als eventuele zwangersschap symptomen hebt. 
Waarschijnlijk bij jou nog net wat te weinig HCG in je bloed? Ze zeggen dat 6 dgn van te voren wel kan, maar dat vind ik zelf nog net iets te vroeg. Dan zou ik zelf zaterdag al kunnen testen. Misschien dat je over 2 dgn wel een positieve test hebt?. 
We moeten maar in spanning afwachten de komende week. Probeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, maar als je je de hele dag zo beroerd voelt is het soms een beetje lastig!! 
Ik houd je zeker op de hoogte!! Ben benieuwd naar jouw uitslag komende dagen als je gaat testen. 
Liefs,
 
 
Bij mijn erste zwangerschap had ik zelfs op nod een negatieve test. Pas 3 dagen anode truste ik positief.
Inmiddels ben ik twee kindjes verder en proberen we te gaan voor nr 3. Afgelopen maandag was mijn nod, woensdag testje ik nog steeds negatief. Probeer tot zondag af te wachten om het een kans te geven in de tussentijd. 
 
Hoi Ju! Dankje voor je reactie!
Hoop dat je alsnog positief test ben heel benieuwd!
Sinds vandaag voel ik me misselijk en erg moe.. de andere klachten zijn wel verminderd.. ik ga indd wachten maar ergens voelt t gwn als zwanger.. maar goed.. dat hebben meerdere vrouwen die toch weer ongesteld worden.
Wil toch echt dat streepje zien!
Liefs Munya
 
Ik doe nog steeds mijn best pas zondag ochtend te testen. Heb al een early test klaar liggen. Nog geen enkel teken van beginnende menstruatie hier in ieder geval. 
Ik denk maar steeds: of ik nou nu of volgende week weet of ik zwanger ben, de situatie veranderd dat niet van.
Maar het liefst wist ik het gewoon gisteren al ?
 
Hey Ju!
Spannend is het he? 
Ik kon ook niet wachten, ik ben vandaag 4 dagen voor me nod en heb gisteren (5 dagen voor nod) tijdens winkelen (wilde mezelf afleiden) een early test van clearblue gekocht en direct gebruikt ;)
Op de verpakking staat 6 dagen voor nod kun je testen.. helaas negatief.. niet eens een licht streepje... :(
Vanochtend en gister viel me wel op dat ik minimaal afscheiding heb.. moet met heel me vinger erin om 1 slimy sliert te krijgen.. dat had ik me vorige cyclus niet, toen was er zo veel en d8 ik ook dat ik zwanger was :p 
Ook tijdens het uitrekken vanochtend een gemene harde steek in me buik.. En oh ja.. net als in me droom zag ik gister in de passpiegels duidelijk groene aderen door me borsten heen lopen en had ik continue hoofdpijn (wellicht door het denken en alle vraagtekens in me hoofd).
Het enige is indd wachten tot eventueel mijn menstruatie want net als een streep op een test.. biedt dit ook uitkomst natuurlijk! :D
Liefs, 
Munya
 
Hallo dames, 
Ondanks dat mijn vriend het flauwekul vindt heb ik gister toch ook een early test gehaald en 1 gewone. 
Had gisteren vrij en verneem dan als ik het wat rustiger aan doe dat ik dan minder misselijk ben dan op de dagen dat ik aan het werk ben! Dus gister op de namiddg wat misselijk en een steek in mn buik en ook last van mn onder rug! 
Nu had ik vanochtend iets meer bloed tijdens het afvegen, mooi helder roze. Dus misschien toch een teken van innestelingsbloeding! 
Denk dat ik of morgen of maandagochtend een early test ga doen! 
Afgelopen nacht hadden we een logee en wil het dan wel doen als we met zn 2en zijn! 
Spannend hoor al dat afwachten. 
Hou jullie op de hoogte.
Liefs
 
Ik had op de zondag mijn nod en testen op de woensdag  ervoor dik negatief  met de kruidvat testen. Die zijn best gevoellig . Dus ik was helemaal depri  kreeg ook menstruatie  krampen dus ik dacht jammer maar helaas. Buikpijn bleef en mijj borsten deden ook zeer. Het voelde  gewoon anders als normaal.  Toen bleef mn ongesteld  heid ook weg de zondag en heb ikde maandag een test gedaan en die was dik positief  !!!! 
Dus misschien  ben je nog te vroeg. Dus geef de hoop nog niet op en wacht  nog een paar daagjes ?
 
Terug
Bovenaan