Temperatuurs schommeling

A

Anoniem

Guest
Dag meiden

Ik voel me ei altijd maar wou voor de gein is mijn temp bijhouden.
Nou is mijn temp vanaf het begin zo rond de 36,6.In  begin deze week was het 2 dagen 36,4 en daarna een dag 36,6   en dan weer 36,5 en vandaag was die 36,7. Nu ging ik vanmorgen naar de wc en zag ik dat ik weer doorzichtige slijm had dus dat wil zeggen dat ik morgen mijn ei krijg. Is het normaal dat die een dag voor mij ei omhoog gaat en dat die dus morgen weer flink moet gaan zakken. Ik heb het idee dat ik flink aan het schommelen ben vooral omdat ik begin deze week van 36,6 naar 36,4 ben gegaan. Misschien is dit wel heel normaal hoor maar vraag het toch even.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine,

Misschien heel stom hoor, maar het kan natuurlijk ook te maken hebben met het weer.
De ene dag is het warm dan weer koud, dat heeft natuurlijk ook invloed op je lichamelijke temperatuur. Het is maar een ideetje. Hoe gaat het verder ? Mijn ei is ook een dezer dagen, dus zo spanned weer! Ga ik alweer voor de 8e ronde en ik hoop dat het nou echt eens raak is. Het liefst voor iedereen op dit forum natuurlijk! Maar weet jij of je ei altijd 14 dagen voor je ongi er is of dat het ook langer ervoor kan zijn ? Gisteren had ik namelijk wat wittige afscheiding maar ik weet niet of het een teken is dat mijn ei eraan komt. Mijn borsten zijn ook alweer gevoeliger deze week, terwijl ik tussen mijn ongi en ei in zit?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Met mij gaat het weer goed. Ja het kan best dat je ei er weer komt deze dagen. Men zegt en eigenlijk mijn eigen ervaring is dat je precies 14 dagen na je ei ongi word (hopelijk niet natuurlijk). Ik heb sinds vandaag weer wat last van eiwitgeelige afscheiding dus denk ik dat mijn ei morgen komt. Dit is dan wel een dag te vroeg volgens mijn cyclus zou ik hem pas maandag krijgen. Maar goed ben allang blij dat ik hem voel. Gisteravond nog geklust en ga niet eerder dan morgen weer klussen. Want het is beter om om de dag te klussen. Ga niet eerder doen vanwege mijn slijm (anders gaat het teveel tussen mijn oren zitten). Wanneer was jou NOD ook alweer de 20 geloof ik of niet. Als dat zo zou zijn dan heb je wel een vroege ei, maar alles kan.

Hoop voor jou dat het nu dit keer raak mag zijn Yvonne

Groetjes Sharine

Hey Sharine,

Ik had gister voor het eerst eiwitgelige afscheiding, dus een beetje vroeg vind ik., maar dan ga ik er maar van uit dat mijn ei vandaag is  Misschien dan toch een vroege ei. En mischien ook wel niet precies 14 dagen voor mijn NOD, we hebben gisteren geklust en die avond ervoor niet, dus het zaad is dan wel beter he? Wie weet deze maand en heb ik altijd een vroege ei gehad! Ik hoop voor jou ook dat het deze maand raak is!

Liefs Yvonne

Oh en ik had gisteren een beetje pijn tijdens klussen, alsof er iets in de weg zat zeg maar? Heb jij dat ook al eens gehad ? En vandaag ook nog ongikrampen.

Liefs Yvonne

Ik heb de afgelopen ronde ook pijn gevoeld tijdens het klussen en later steken linksonder in mijn buik. Ik zei tegen mijn vriend: volgens mij voel ik mijn ei!! Ik had dit nog niet eerder meegemaakt, maar het klopte wel, want ik werd precies op de goede dag ongi (helaas).

Pink

Hey Pink

Ik hoop het echt ! Jammer zeg dat je ongi geworden bent! We hebben geklust en die avond er voor niet, dus ik hoop op goed zwemmend zaad!! We zijn nu 8 rondes bezig dus ik hoop het deze keer. Ik had alleen nooit in de gaten dat mijn ei zo vroeg was.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Nou dat had ik gisteravond met   klussen ook. Het deed me toch even zeer het leek of er iets verstopt was waar hij tegen aankwam. Ik zei auw je doet me zeer. Raar hoor dat heb ik niet vaak.  

Wat zit een vrouwenlichaam toch ook raar in elkaar.

liefs sharine

Terug
Bovenaan