Temperatuurs schommeling

Hoi Yvonne

Ja je temp zakt even naar beneden voor eisprong om dan na de eisprong weer te gaan stijgen naar rond 37,0 of hoger. Maar het schijnt bij ieder weer verschillend te zijn. Sommige hebben een lage temp van hun zelf  en dan kan een temp van 36,7 hoog zijn.
Ik denk wel dat ik hem gehad heb ach ik klus van de week gewoon nog even door voor de zekerheid.

Liefs sharine

Hallo Sharine

Ik herinner mij van de vorige keren voor mijn NOD dat ik een temperatuur had van 37,1, dus grappig zeg. Ik wist dat niet dat hij daalde met de ei en daarna weer steeg.
Ja dan heb jij vast je ei ook al gehad! Maar ja, voor de zekerheid klussen had ik ook gedaan. Je weet het nooit. Toch weer afwachten nu, ik had het op een andere topic over dat ik er wel wat voor over had dat er een apparaatje was, die na je ei kon zien of deze bevrucht was of niet! Haha dan zaten er heel wat minder meiden in spanning tot aan hen NOD en wij ook! Misschien zouden we dan zelfs niet zoveel kwaaltjes hebben omdat je er dan niet meer op let!

Liefs Yvonne

Ik denk ook hoor dat we terveel mee bezig zijn. Want bij elke steekje pijntje noem maar op wil je graag een reden voor weten. Maar het is ook zo moeilijk om het niet te doen. Ja was er maar een apparaat die direct aangaf van ja je ei is bevrucht hahahaha. Maar helaas die bestaan nog niet.

liefs sharine

Ja, je wilt het zo graag he? Hoe langer het duurt hoe groter de wens, heb ik in ieder geval. Of is het dat ik ongeduldiger wordt, ja en voor elk steekje, krampje etc. wil je idd. de reden ervoor weten! Nou ja met dat apparaatje, dat gaan we toch maar uitvinden en dan er patent op aanvragen! Hoef ik niet meer te werken en heb ik alle tijd voor een wondertje! Haha, als ik daar nou verstand van had! Nou ik ga weg, dus ben ik er morgen weer!

Doei doei liefs

Yvonne

Hoi Yvonne

Ik denk dat ik mijn ei gisteren heb gehad. Vanmorgen weer getempt en deze was vandaag weer 36,7 dus het begint weer te stijgen. Nu maar blijven hopen dat die blijft stijgen. Vanmorgen nog maar even geklust, want mijn man is nu erg druk met inkuilen van het gras. Dus werkt hij van s'morgens vroeg tot sávonds laat. Nou dus dan word het weer een spannende 2 weken voor ons.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

We zullen weer flink duimen en hopen dat het deze keer raak is voor ons! We hebben in ieder geval weer flink ons best ervoor gedaan!

Liefs Yvonne

hoi Yvonne

Nou breekt mijn klomp, toen ik straks een keer naar de wc ging had ik een klodder slijm in mijn inlegkruisje. Nou ik dacht echt dat ik mijn ei gehad had i.v.m met temperatuursverhoging. Mijn temp was vanmorgen nog 36,7. Heb gisterochtend nog geklust, mijn man is de hele dag weg en nu moet er vandaag natuurlijk weer geklust worden. Baal hier vreselijk van.

liefs sharine

Hallo Sharine,

Weet je het zeker dat je ei nu is? Jeetje zeg, wat lastig zeg! Toch maar klussen dan vandaag! Kan ook zijn dat het nog van het klussen komt? Als je ei is heb je dan geen opening naar je ei toe en mischien is dit nog wel een restantje dat er weer uit komt?
Raar he?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan