Temperatuurs schommeling

Ja vreemd he yvonne. Dacht ook eerst van het lijkt wel nog van het klussen van gisteren. Want toen ik later weer naar de wc ging was het droog en normaal als ik mijn afscheiding voor de ei heb dan heb ik de hele dag bij het afvegen slijm. En komt het slijm als sliertjes erruit. Probeer mijn man nog maar voor de zekerheid te strikken anders jammer misschien dat het van gistermorgen nog goed is. Je word hier zo onzeker van.

Liefs sharine

Ja, dat kan ik me voorstellen! Ze zeggen toch echt dat het zaad veel langer actief blijft, dus ik denk dat het niet zo'n probleem is. Het zit er nu zo'n 24 uur in toch? En het kan 72 uur! Nou als je hem vanavond strikt moet het goedkomen toch? Ik hoop het zo dat het raak is voor ons!!

Liefs Yvonne

Hey Sharine,

Ik weet het ook niet zo goed meer, mijn temp. was gisteren let op:! 37,3. Best hoog, ik snap dat niet zo goed, dus  na een half uur  nog een keer geprobeerd 37,3 en na een uur 37,4. Hier zie ik ook niet zo'n logica in!? Is dit niet erg hoog, want dit lees ik bij de andere meiden niet?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Dat kan best normaal zijn hoor misschien door het warme weer. En jij temp sávonds of niet en dan is de temp altijd wat hoger. Het is alleen al een goed teken dat die van jou stijgt. Als ik mij sávonds temp dan zit die ook van mij zo rond de 37,2 vandaar dat ik sóchtends temp. Duimen Duimen

Liefs Sharine

Oh gelukkig, dan is het normaal! Ik dacht ook eerst dat mijn ei later geweest is!
Jij hebt dus ook 37,2 s'avonds ! We hebben gisteravond toch geklust, dus op zich is het niet erg of zo!
Wel spannend allemaal he? Ik hoop dat het raak is deze keer met ons.

Liefs Yvonne

Nee hoor Yvonne maak je maar geen zorgen. Ik hoop het ook dat het voor ons deze maand raak mag zijn.

Groetjes Sharine

Ja ik ook!! Ik ben al aan het !!!  Ik ga mijn  lichaam wel steeds meer in de gaten houden op zoek naar tekenen, maar dat is toch niet zo goed. Dan kom ik straks weer op de koffie. Dat vind ik het vervelends dat ik weet dat ik het doe, maar toch blijf doen zeg maar. Daar betrap ik me zelf echt op. Heb jij dat ook?

Terug
Bovenaan