Temperatuurs schommeling

Hoi Yvonne

Jij heb tenminste nu een hoge temp en dat is zeker positief maar die van mij blijft niet stabiel hoog laag.
Het klussen zelf was niet meer pijnlijk maar mijn rug was zo gevoelig dit heb ik nooit. Alleen als ik zwanger ben. Bij beide zwangerschappen had ik vreselijke rugklachten en liep daarvoor bij de fysio en na de bevalling was het gelijk weer over. Maar inderdaad wij klussen om de dag dus mocht de ei zijn geweest dan kan het altijd nog raak zijn zo niet dan klussen wij gewoon om de dag door.

groetjes sharine

Hey Sharine,

Ja, dat is vervelend zeg, maar wat je zegt je hebt om de dag geklust dus dat is altijd goed. Dat is zelfs beter  dan wat wij doen elke dag. Weet je, ik heb vorige week ook nog een test gedaan omdat ik me zo raar voelde na mijn ongi. Ik ben vanaf mijn ongi tot nou aan toe elke dag nog misselijk geweest en heb zelfs de wc gezelschap gehouden. En een zere buik erbij, maar de test  gaf negatief. Dat is ook niet zo gek ik zat in de week die tussen de ongi en ei in ligt dan kun je ook niks verwachten normaal.  Toch heb ik steeds het gevoel dat het goed zit, terwijl het niet zo is. Dat is erg vervelend, ik ben er toch ook niet teveel mee bezig vind ik. Dat valt best mee, ik heb alleen mijn ei nu in de gaten gehouden en mijn temperatuur bijgehouden. Zodat ik weet dat mijn ei is geweest.
Het is toch ook raar dat je een zere rug hebt en je temperatuur zo schommelt ? Heb jij nog wel last van afscheiding dan of ook niet meer ?

Hoi Yvonne

Ik heb net als jou vorige week ook nog een zwangerschapstest gedaan en die was ook negatief. Dit inverband dat ik zo last had van ongi krampen na ongi, en ik was ook vreselijk duizelig. We gaan dezelfde kant op met elkaar (dezelfde dingen doen en voelen hahaha).
Ik had deze vraag ook gesteld bij een andere forumsite. En het kan best zijn dat ik vandaag mijn eisprong heb en dat pas morgen mijn temp gaat stijgen of wie weet heb ik een latere eisprong. Ja dat van de rug is inderdaad vreemd maar misschien toch een voorbode van een eisprong. Blijf gewoon voor de zekerheid om de dag klussen.
Yvonne mag ik vragen waarom je elke dag klust. Ik doe het in iedergeval niet meer want het heeft bij mij  de vorige maand niet geholpen.

groetjes sharine

Hey Sharine, ik was gister ook de hele dag zo vreselijk duizelig en zag steeds zwart! Mijn mannetje liep steeds bezorgd achter me aan of het wel ging? Wat raar zeg, onze kwwaltjes lijken zo erg op elkaar! Ja, je mag best vragen waarom we elke dag klussen hoor! Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang bij elkaar en we vinden het gewoon fijn, want we zijn zo dol op elkaar. We hebben allebei een relatie achter de rug (ik een van 9 jaar)en we hebben elkaar echt gevonden. Het voelt zo goed tussen ons, dus wij hebben totaal geen twijfels. We hebben in de eerste instantie ook gewoon de voorbehoedsmiddelen achterwege gelaten met het idee dat als ik zwanger zou worden het fantastisch zou zijn. Maar niet dat we er een te hoge druk op zetten zeg maar. Trouwens toen we in het begin met een condoom aan het klussen waren hielp het ook niet echt, die scheurde steeds. En we willen ook allebei graag kinderen, dus hebben we het achterwege gelaten.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik bedoelde het niet negatief hoor je moet doen wat je zelf goed lijkt. Ja als je lekker verliefd bent dan is het heerlijk om het elke dag te doen hahaha. Ik dacht om zwanger te raken vandaar. Ik denk dat al die kwaaltjes nog steeds bij het ontpillen (bij mij dan jij bent al wat langer vanaf). Soms denk wel eens van als ik geen baby meer wilde dan zou ik zo weer aan de pil gaan word er wel een beetje gek van al die vervelende kwaaltjes waarbij je telkens denkt o ben ik zwanger. Voel ook elke keer van die vervelende steekjes soms in je buik de hele cyclus door.

groetjes sharine

Hallo Sharine,

Zo had ik het ook niet opgevat hoor. Ja, maar ik ben in maart 2006 al gestopt met de pil, omdat ik erg last had van mijn hormoonhuishouding. Dat was op doktersadvies en ik heb dat toen gelijk maar gedaan. Dus het kan bij mij niet van het ontpillen zijn. Het klopt wel nu heb ik veel meer last van allerlei andere dingen. Ik ben op mijn 14e aan de pil gegaan omdat ik erg last van mijn 'menstruatie, dat kan ik me nu goed voorstellen! Ik hoop dat het voor ons beiden raak is deze ronde, want het lijkt steeds erger te worden met de kwaaltjes! Heb je vandaag ook je temperatuur gemeten dan? Misschien dat je je eisprong toch vandaag of morgen hebt? Ik zal vanavond nog weer kijken, ik kijk altijd rond 20.00 uur.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik temp om 7 uur sóchtends en die was vandaag 36,6 dus misschien toch gisteren gehad en dat die vanaf vandaag gaat stijgen. Want gisteren was die 36,5 terwijl die zaterdag 36,7 was. We wachten rustig maar weer af meer kunnen we niet doen toch. Ga flink duimen voor ons dat het deze maand raak mag zijn.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Zakt je temp. op de dag van je ei dan altijd? Mijn temp. was vrijdag 36,7 dus en gister 37. Dan is die van mij dus zeker weten tussen vrijdag en zondag geweest.
Nou ja, het is toch wat je zegt afwachten. Alleen is de tijd tussen je ei en  je NOD zo spannend allemaal!! Ik hoop en duim ook zeker weten dat het nu raak is voor ons beiden!!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan