terug uit het ziekenhuis (fietskar pech)

ah gossie...Naomi vindt het heel zielig voor hem en wil hem graag een kusje geven

groetjes Yvonne en Naomi

OOOOHHH Gaat me door alles heen die foto's. Ik hoop dat hij er niet te veel pijn aan heeft en dat het snel beter gaat!

groetjes en sterkte
Daphne

heel veel beterschap en hopen dat de wond mooi geneest

groetjes

Sorry geen tips wel heel veel beterschap toegewenst!
 voor je ventje!
Gr Irene

ik heb er niets meer opgedaan, moest alleen wel goed opletten dus ivb met pluisjes enzo. heb hem vanavond ook onder de douche gezet, maar dat vind ik niet zo'n goed plan, hij huilde het uit, echt pijn, terwijl hij normaal douchen geweldig vind, ik wil niet dat het straks ene akelige belevenis word.

maar goed, het is dus goed uitgespoeld en heb zijn beentje uit zijn slaapzak gehouden,   het zit nu redelijk dicht, maar bij iedere beweging barst het weer open, nu het begint te genezen krijgt hij er steeds meer pijn van......maja met niets erop gaat volgens mij nu het beste.       bedankt voor jullie tips!!

Oooo wat ziet er dat vreselijk uit zeg wat zielig voor die altijd goedlachse knul ik heb eg met hem en jullie te doen.......heel heel heel veel beterschaps kusjes op zn andere voetje (zal wel pijn doen ) he en dikke knufffffffff BETERSCHAP

Hallo

Jeetje wat sneu voor je mannetje en natuurlijk ook voor jou
Wat zul je geschrokken zijn ik heb ook zo,n fietskar maar kijk nu wel ui zo iets verwacht je niet
En wat ziet zijn voetje er  uit   bah wat zielig  
Ik hoop dat het snel dicht gaat heel veel sterktte voor jullie
Groetjes monique  

He bah zeg wat een pijn moet jou ventje hebben, mag ik vragen welk merk fietskar je hebt? Wij hebben ook een fietskar en heb vandaag eens gekeken maar ik zou niet weten hoe Kian zijn voetje ooit bij de band zou kunnen komen.

Veel sterkte en een knuf voor je mannetje

samantha&kian

Terug
Bovenaan