terug uit het ziekenhuis (fietskar pech)

Ach gatverdarrie. Dat ziet er naar uit.
Veel sterkte met je dappere ventje.

Knuffel,
Monique

Hoe is het nu?

Ik ben ook erg benieuwd welk merk kar jullie hebben.

Ahhhh Jeetje zeg!!

Wat sneu voor je kleine mannetje. Hij is maar de dupe ervan.... Niet goed schoongemaakt. Sorry hoor, maar wat een kneuzen...

Beterschap en sterkte,
groetjes Veronique

het merk? ik heb geen flauw idee staat er niet op, hij is ieder geval rood met zwart.

mijn man gaat in het weekend even iets maken met een plank ofzo die aan de voorkant komt zodat ik de kar weer kan gebruiken.

gisteravond nog weer bij de apotheek geweest om speciaal gaas te halen, de wond ziet er slecht uit en vandaag om 2 uur moet ik weer naar de dokter.

helaas is mijn eigen dokter nog steeds op vakantie en moet ik dus terug naar die dokter die het niet goed schoongemaakt heeft, ene kant balen, andere kant wel goed, kan ik direct confronteren.

jee, wat vervelend dat de wond er nu weer niet zo lekker uitziet.
Ik hoop maar dat ze het nu beter bekijken en handelen dan de vorige keer.
Misschien moet je de dokter maar gelijk confronteren ja, ik vind tegenwoordig toch dat ze vaak maar half doen hoor.

succes en een dikke knuffel voor goewan mats

groetjes irene

Ohhh wat zielig,en die foto zeg! Dit is niet zomaar een ongelukje!!
Wat zal je kleintje ongelooflijk veel pijn gehad hebben,en mama ook dus.
Ik wens jullie heel veel beterschap en ik hoop dat het snel weer genezen is!!

Groetjes Mikkie.

we zijn weer terug het bis helemaal iutgespoeld, dat waren heel verdrietige tranen bij mijn ventje en nu is het met iets speciaals ingepakt, morgen moet ik weer terug en   doen ze het nog een keer, als het goed is moet het dan binnen een paar dagen were goed dichtzitten. (foto is van voor het uitspeolen) de plek is wel al een heel stuk kleiner dan maandag gelukkig

heb je de dokter nog geconfronteerd?
Kan hij de pijn een beetje verdragen?
De wond ziet er nog naar uit zeg. Maar zo te zien is ie al wel aan het genezen.

Terug
Bovenaan