Terug uit Leiden en goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Geweldig nieuws Ingrid. van harte gefeliciteerd!!!!!! En nu lekker genieten!!
Toch de rolstoel??
Groetjes Inge

Hoi Inge en partner.
Dat is echt SUPERGAAF nieuws!!
Gefeliciteerd met het wondertje dat zo dapper voortzwemt in je buik.
Geniet lekker van het getrappel want je zal zien dat je zwangerschap sneller gaat dan
je denkt!
Liefs Melanie

Hoi Inge en partner,

wat fijn dat alles helemaal goed is. Ik heb een aantal maal op je weblog meegelezen en zag dat je beweging voelt. Helemaal geweldig dat door de arts bevestigt is dat het goed gaat met je kleintje. Ik hoop voor jullie dat je zwangerschap verder super zal verlopen en dat je in juli een supergezonde baby in je armen kan houden.

Veel liefs van Marloes

Hoi Inge,

Joepie!!! Wat heerlijk dat jullie kindje het goed maakt! Kan me voorstellen dat het allemaal zo dubbel voelt, en dat je je even hebt laten gaan. Gewoon doen als je daar behoefte aan hebt. Nu lekker rustig aan blijven doen. Proberen toch te genieten van jullie wondertje. En straks in juli mogen jullie hem/haar live bewonderen en vasthouden. (of misschien iets eerder)

Groetjes, Cathy

hallo,

kijk dat is nog eens goed nieuws!!!!!!
het is ook nog een beetje een dubbel gevoel denk ik.....
maar ga nu voor je kindje!!
geniet van de bewegingen die het kindje je geeft!!!
en luister naar je lichaam....

heb heel je verhaal gevolgt, en durf nu pas te reageren......
ben heeeeeeel blij voor jou en je partner.

dit kindje mag je oprecht een groot wonder noemen!!!!!!!
van harte meid!!!!!!!

liefs zonneveld

Hoi Inge,

Ik heb je verhaal inderdaad ook gevolgt en bij de voorgaande flink zitten janken.

Nu komen tranen van geluk in mijn ogen. Ik duim voor je dat alles goed
mag gaan en dat er straks een heel mooi kindje in je armen mag houden.

Veel sterkte en hou je rustig !!!!

Groetjes Claudia en Maud-je

Meid, van harte met dit ontzettend goede nieuws!
Ik hoopte er al een beetje op, omdat je schreef dat je het kindje voelde. Maar als dan de bevestiging komt, dan is dat toch een hele oplichting!
Hoeveel kilo ben je gevoelsmatig lichter doordat dit "gewicht" van je schouders af is?

Ik hoop dat de rest van je zwangerschap met minder zorgen gepaard mogen gaan, al blijft het spannend natuurlijk.

groejtes
greet

Terug
Bovenaan