Terug uit Leiden en goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!

Hee TOPPERS!!!

Na het lezen van al jullie berichten zit ik weer lekker te janken!  Ik vind het heel bijzonder dat jullie er ook emotioneel van worden terwijl jullie mij helemaal niet kennen. We hebben toch maar mooi een bijzondere band met zijn allen hier!!

Nicole even het antwoord op je vraag. Het andere kindje blijft in mijn buik tot het eind. Ze zijn eeneiig dus dit kan niet anders. Het wordt straks ook geboren,

Talke ik wil je ook hier nogmaals heel veel sterkte wensen!!

x ing

wat een dubbele echo gister, of meer jullie gevoel erbij: blijdschap en oplucting dat het levende kindje zo'n bikkel is. Maar ook alle spanning en verdriet om het kleintje dat niet mocht zijn... Geef aan beide emoties toe, ze zijn er en blijven door elkaar heenlopen!!! maar blijf positief als het om jullie bikkel gaat!! die heeft afgelopen week wel laten zien wat   voor krachtpatser hij/ zij is!! succes met het vervolg van je zwangerschap, voorzichtig vooruit kijken nu. Doe t rustig aan.
groetjes mira

hoi inge,

wat heerlijk dat jullie nu eindelijk eens goed nieuws hebben. Natuurlijk is het moeilijk je andere kleintje zo te zien, maar geweldig dat je andere kanjertje zo blijft knokken.Gefeliciteerd! Probeer ook lekker te genieten af en toe en hou jezelf goed in de gaten!

Heej,
wat super dat goede nieuws. Ik hoop dat alles verder goed blijft gaan. Gewoon echt rustig aan doen. En dat kleintje in je buik koesteren. Ik blijf voor jullie duimen.
Groetjes Veerle

Hoi Inge,

Heb altijd je berichtjes gevolgd maar nooit gereageerd omdat ik niet wist wat ik moest schrijven. Maar ik ben zo opgelucht voor je dat het met de kleine goed gaat. Ik wil je sterkte wensen met het verlies van je andere kindje. Ik bewonder je voor doorzettingsvermogen en je kracht je bent vast een hele sterke vrouw en een geweldig moeder. Geniet lekker van je zwangerschap en laat je maar lekker verwennen.

Liefs Linda

Hai Inge,

Wat een goed nieuws zeg! Het blijft iedere keer spannend voor ons (forumlezers/schrijvers) wat er bij jou staat. Iedereen leeft mee, dat zie je ook wel aan het aantal reacties dat je altijd krijgt!

Ik en de rest van het forum (weet ik zeker..) hopen dat je volgende topic weer zo'n positieve is!
Gefeliciteerd!!!!

Liefs  Sandra
(morgen 31 weken!!!)

Hoi Inge,

Wat ontzettend fijn voor jullie! We blijven nog steeds voor je duimen, hoor!

Groetjes, Marisa

Hey Inge

Je kent me niet, maar ik heb je verhaal wel altijd gevolgd hier op het forum, en heb altijd met je meegeleeft en nu nog steeds trouwens.
Ben erg blij voor jullie dat jullie nu goed nieuws hebben gekregen. Hoop ook heel erg dat alles goed blijft gaan. Ik zal aan je blijven denken en extra kaarsjes laten branden.

Liefs Carol

Terug
Bovenaan