Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hier ook spannend. Ik ben een halve week overtijd, maar de testen zijn negatief. Al wel 2,5 week last van kramp in mijn buik, licht misselijk, wat last van hoofdpijn en af en toe wat licht roze afscheiding. Ik wacht nog tot vrijdag mocht ik mijn maandelijkse dan nog niet hebben maar weer eens opnieuw testen. 

Oh spannend inderdaad!! 
Mijn misselijkheid is nog steeds niet weg... gister weer last van onderbuik. Met lopen trok het richting mijn lies en straalde uit maar mijn bil. Denk dat dit hier niks mee te maken heeft maar eerder een blessure ofzo.. het is wel begonnen voor de tijd dat ik ineens 38 dagen cyclus had. Ik ben een echte sporter en nooit een blessure gehad en nu ineens wel nu ik het wat rustiger aan deed. Had 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten en gister smaakte het ineens echt niet bleh.. nu ook totaal geen zin in eten. 
Op mijn werk kon ik ook niet zo gek doen met de kinderen omdat ik meteen super duizelig ben en het gevoel heb dat ik moet overgeven. Mijn schoonzus stond erbij waardoor ik zei bleh bah echt misselijk ben ik ervan. Oh yes yes ben je zwanger was hoe ze reageerde. Uhhh maar niet teveel op ingegaan want het moet een verrassing zijn als het echt zo zou zijn ??

Oh wat zou het fijn zijn als het zo is! Ik sinds gisteravond "menstruatiepijn" heb ik meestal zo'n 1.5 week voor mn menstruatie dus ik ben bang dat ik weer niet zwanger ben, maar we wachten maar af tot rond de 7e.

Hahaha ik heb geen last van geuren of dingenniet meer lusten of iets dergelijks. Ik heb wel de hele tijd zin in dingen waar ik normaal niet zoveel zin in heb. Bijvoorbeeld pannenkoeken met spek daar zou ik nu een moord voor doen. Terwijl ik dat normaal nooit zou eten. Ik heb 's avonds voornamelijk dat ik misselijk wordt vlak voor we gaan eten. Na het eten is het weg om dan een uur later mijn eten bijna weer op te boeren. 3 uur na het eten proef ik de paprika die er doorheen zat bijna nog. Vanmorgen weer een test gedaan nog nooit duurde de reis van mijn werk naar huis zo lang als gisterenavond. Mijn blaas klapte zowat uit elkaar terwijl ik 5 minuten daarvoor naar het toilet was geweest. Maar wederom was de test negatief en ook nog steeds niet ongesteld. Dat wachten is echt killing......

Weten jullie inmiddels al wat meer?
Ik morgen de 27e dag van mn cyclus en heel af en toe wat krampen maar niks vergeleken met de andere maanden, maar ook geen andere symptomen.

Halloo...
ik zit nu op dag 23 van mijn cyclus en er vanuit gaande dat ik een 27 dagen cyclus heb is het niet lang meer. Uitgaande van eeen lange cyclus dan moet ik nog even wachten. 
Ik heb nu ineens heel veel witte afscheiding en Last van gevoelige borsten . Ook als ik erop lig in bed doen ze een beetje pijn. De misselijkheid is zo goed als weggetrokken maar wel nog steeds steekjes recht en links onder in mijn buik. 

Ik kom de laatste dagen smorgens als mij vriend de deur uit is ook moeilijker in slaap. Normaal sliep ik al meteen na dat de wekker was afgegaan. Ben ook weer wat eerder moe en merk dat ik toch veel slaap nodig heb. Als ik eenmaal slaap wil ik ook blijven liggen tot zo laat mogelijk jet liefst haha 

Nog iets geks trouwens... vanaf een aantal dagen heb ik al moeite met mijn stoelgang. Hoef minder vaak naar de wc. Vanaf gister deed het ineens pijn met naar de wc gaan en met afvegen ook bloed. Vandaag weer precies hetzelfde... heeft iemand daar ervaring mee?? 

Terug
Bovenaan