Test negatief maar menstruatie blijft uit

Nee geen ervaring mee ik merk juist tegen mijn menstruatie dat ik vaker moet, das voor mij ook een teken dat het eraan komt. Vanmorgen precies 3 puntjes bruin in mn inlegkruisje, verder nog niks ook geen buikpijn ofzo.

Zou misschien teken van innesteling kunnen zijn of begin menstruatie... twee kanten op.
ik vanaf vandaag meer steken in mijn onderbuik maar ook echt een zeurend gevoel. Het voelt als menstruatiepijn maar dan toch anders.. 

Ja dat is het erge dat het juist 2 kanten op kan gaan, maar goed. Ik ben ook zo benieuwd naar jou! Ik heb echt bijna geen klachten, eerst een jaar zoveel klachten, dan een superlange cyclus en dan weer bijna geen klachten.

Dat is wel gek inderdaad. Heb ook vaker gehoord dat helemaal geen klachten een goed teken was!! 
Het gevoel dat ik nu in mijn buik heb en met de misselijkheid rond de vermoedelijke eisprong zou ik bijna denken dat ik echt zwanger ben maarja je lichaam kan je zo goed voor de gek houden pfff....

Hoop het echt voor je! Ik moet mn woorden terug nemen...krijg me ineens menstruatiepijn en mn humeur beneden nul...mn arme vriend haha.

Oh echt smurfjes ... en nog iets meer te weten gekomen of?
ik kreeg gister toen ik in bed lag weer een vlaag van misselijkheid bleh. Tot kokhalzen toe zelfs pf... 

Nope nog niks! Alleen met vlagen hele erge buikpijn dus waarschijnlijk zit het er wel aan te komen. Raar hè dat misselijk zijn, helaas moeten we nog ff geduld hebben!

Jaa inderdaad gek allemaal. Vrijdag zou mijn nod moeten zijn voor mijn gevoel en mijn 27 dagen cyclus. Heb wel het gevoel dat mijn nod dan hoort te zijn. Misselijk rond de tijd dat ik mijn eisprong moest hebben en extra veel zin in seks. Dus hopelijk weet ik rond die tijd meer..

Terug
Bovenaan