Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hey Vogeltjee dan zitten we dicht bij elkaar, ik dat 15! Ik heb eigenlijk nooit last van afscheiding dus das al moeilijker. Wat ik eerder al zei normaal gesproken had ik nu al ontzettende buikpijn maar nu totaal niks! Zou nu op mn vruchtbaarst moeten zijn dus we wachten maar weer af. Spannend!

Oh dat is wel leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten. Ik heb nog geen vruchtbaarslijm dus ook nog niet in mijn vruchtbare periode. Zal een van deze dagen wel komen denk ik.

@smurfjes Ik duim voor je!! Maar natuurlijk ook lekker genieten deze periode ?
Ik ben nog steeds niet ongesteld, testen negatief. Ovulatietest flink positief. Snap er niks van. Voor de zekerheid maar het ook even flink gezellig gehad met mijn man.
Maar toch... vind het zo vreemd... ik heb namelijk wel een eisprong gehad. Dat weet ik vanwege mijn ovulatiebloeding..

Hier ook meer afscheiding. De ene keer lijkt het lichter en elastisch te zijn en de andere keer weer wat minder en witter. Hmm geen idee dus eigenlijk. Wel heb ik het gevoel dat mijn libido de laatste paar dagen wat hoger is.
volgende de 27dagen cyclus zou ik vandaag mijn lh piek hebben. Volgens de 38 dagen cyclus pas 6 november. 
We hebben het in ieder geval gezellig samen dus hopelijk gaat het deze keer beter hihi 

Haha gelukkig iets positief dat we het allemaal gezellig hebben, onze mannen ook blij haha. Ik vind het maar vreemd deze maand, bijna geen klachten, normaal zulke erge buikpijn, nu maar 1 dag krampen gehad.

Gister tijdens de seks een naar gevoel in mijn onderbuik gehad bleh voelde niet fijn. Vandaag beetje misselijk geweest. Ik was beneiuwd door de krampjes en afscheiding als ik iets aan mijn temperatuur kon zien. Mijn temp was 37,3 hoger als wat ik normaal heb. Normaal was het rond de 36 ergens. Vorige cyclus voor menstruatie 37,1. Zou ik dan toch al mijn eisprong gehad hebben?? 
Ik hoop het want dan heb ik hopelijk deze maand niet zo een lange cyclus.

Ik ben deze cyclus echt niet gewend, normaal echt 2 wkn constant krampen en gevoel elk moment ongesteld te zijn maar nu echt niks! Ik zit morgen weer op de 20e dag, vorige maand had ik toen pas mn eisprong dus hou ff weer een cyclus van 37 dgn aan en anders is het 7 nov mijn NOD.

Terug
Bovenaan