Test negatief maar menstruatie blijft uit

Oh wat gek! Ik ga er nu maar vanuit dat ik mijn eisprong gehad heb en dat ik 10 november mijn nod heb. Dicht op elkaar dus hihi. Fijn dat we het er samen over kunnen hebben! 

Vogeltjee nu nog last van? Zou het van de eisprong kunnen komen? Ik vanmorgen wat flauwe buikpijn maar meer niet...zooo raar allemaal!

Ik heb een beetje het zelfde. Vorige week mijn koperspiraal er uit laten halen en had de week daarvoor al ongesteld moeten zijn. Tot op heden nog niks.. vorige week wel heel veel cravings gehad en sinds gisteren ineens gevoelige borsten een enorm opgeblazen buik en zo nu en dan wat vage buikpijn. Vrijdag al een test gedaan maar die was negatief.. morgenvroeg ga ik opnieuw testen!

Af en toe wel inderdaad. Als ik bezig ben niet zoveel last ban maar als ik even rust heb merk ik wel dat ik lichtelijk misselijk ben. Ook nog steeds af en toe krampjes. 
Stom dat je niet weet wat er gebeurd in je lijf hè. 

Nog steeds last van misselijkheid en duizeligheid... normaal als ik misselijk ben is dit het teken dat mijn migraine er aan komt maar dat is nu niet het geval. Al sinds ik gestopt ben met de pil geen migraine meer gehad. Dat is wel heerlijk moet ik zeggen!!

Ik heb sinds vannacht best erge buikpijn, is mn 21e dag en vorige maand had ik toen de eisprong, zou het nou wéér zo'n lange cyclus worden? Ben er nu in ieder geval niet meer zo mee bezig als vorige maand.

Terug
Bovenaan