Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik heb het ook gehad hoor! Eerst een negatieve test op NOD, toen 2 dagen erna superlicht streepje (was bijna niet te zien) en 3 dagen daarna nog heel erg licht maar wel al iets duidelijker positief! Ik heb ook de action gevoelige testen gebruikt!
Ik ben nu 7+2, morgen mijn eerste echo.
Succes met wachten en oefenen, ik hoop snel op een positieve test voor iedereen!

Vogeltjee ik weet het ook niet precies maar heb een app waar het op staat en klopt aardig.
SparklingSky gefeliciteerd en succes morgen!

Hallo Allemaal,
Gisteren zat ik ook mijn 37e dag. Ik had me voorgenomen om vandaag te gaan testen, maar helaas kickte mijn ongi vannochtend flink in.. (gisteravond al flinke buikpijn)
Ik ben begin augustus gestopt met de pil en houdt mijn cyclus bij met een app. Het grappige is dat ik op 25-10 in de avond een flinke steek in mn lies heb gevoeld. Voor mijzelf heb ik dit in de app op deze datum vastgelegd middels een notitie.
Volgens de app zou ik op 18-10 mijn eisprong hebben gehad. Toen ik in de app aangaf dat ik op 9-11 ongesteld ben geworden verschoof de datum van mijn eisprong ineens naar 26-10. Dus wat ik nu wel weet is dat ik waarschijnlijk op 25-10 s'avonds mijn eisprong heb gevoeld :)
Helaas voor ons een volgende ronde waarin ik in de gaten ga houden of ik weer iets voel. 
Gefeliciteerd SparklingSky!! 
@ Smurfjes, welke app gebruik jij? Ik gebruik menstruatiekalender.

Hoebie ik weet niet hoe die app heet maar het is een roze rondje met vrouwenhoofd en als je de app opent bloemetjes. Bij mij geeft ie het echt duidelijk aan.
Vogeltjee wanneer ga je testen?

Net getest en test negatief. Had wel een test die pas aangeeft vanaf 25 i.p.v. 10.. 
misschien vandaag in de stad kijken als ik een vroege kan vinden en anders weer even afwachten.. 

Terug
Bovenaan