Test negatief maar menstruatie blijft uit

@Olifantje... een streepje is een streepje hoor. 
Ik snap niet hoe je qua rekenen op 1 dag overtijd komt? Of tel je zo dat je na je ongesteldheid nog 26/28 moet wachten tot volgende menstruatie? 
Normaal benoem je je cyclus qua dagen vanaf de eerste dag van je voorgaande menstruatie. 

Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! :D 

Hallo allemaal,
Ben 15 oktober ongesteld geworden, dus vandaag dan dag 29 van de cyclus. 
Ik had allerlei klachten afgelopen 2 weken, kon het niet langer dus gister een actiontest gedaan. Negatief, dacht ik wel, maar hoopte van niet natuurlijk. 
Vorige maand gestopt met de pil, dus dit zou de eerste keer worden. 
Als je zo leest is t voornamelijk ontpillen, maar you never know, toch?!
Twijfel nou wanneer weer testen.. denk vrijdagochtend (weekend nachtdiensten).

Groetjes!

Cherryberry we zitten allebei in hetzelfde schuitje. Ik had 11 oktober mijn onttrekkingsbloeding en nog steeds aan het wachten op een natuurlijke menstruatie. Zit nu op dag 33 van m’n cyclus. Heb ook een test gedaan was ook negatief. Misschien zondag nog eens testen als er dan nog niks is gebeurd.
leuk om elkaar zo te volgen! 

Nou dames... ik ben 14 dagen overtijd met een positieve ovulatie test en nog steeds een negatieve zwangerschapstest. Ik word er een beetje gek van hoor.. poehhh

Olifantje, ik snap niet precies hoe je rekent.
Vogeltjee, wat erg wéér zo'n lange cyclus, nog steeds klachten?
Voor de andere dames ik ben al jaren niet meer aan de pil dus weet niet hoe de cyclus dan loopt maar lees vaker dat je eerst moet "ontpillen"

Geen klachten meer.. begin van mijn cyclus heel misselijk geweest met krampen en nu helemaal niks al
vanaf zaterdag nergens meer last van gelukkig. Maar wel fijn zo zonder pijntjes en toestanden. 

Terug
Bovenaan