Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jaa inderdaad... ga ik ook weer doen.
kreeg vrijdag wel een aantal zo heftige steken in mijn linkerlies dat ik even krom moest gaan staan van de pijn. Heel apart want dit heb ik niet eerder gehad. Wel steekjes maar deze waren een stuk heftiger.
Fijn smurfjes als die rotzooi weer weg is...
hallo, ben nieuw in deze topic!
ik heb lange cyclussen gehad de afgelopen 3 rondes. 38 39 en 43 dagen. Op dit moment zit op dag 47 en er is nog niets te zien. 2x al negatief getest. Morgen vroeg weer testen, is deze week negatief dan bel ik de HA want die lange cyclussen maken me gek en al helemaal als ik negatief test
SaMee
Hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!
ik zit nu op dag 38 en vorige maand was het 29 na stoppen met pil. Donderdag nog negatief getest. Ga morgen ook bog 1 keer testen anders is het gewoon ontpillen bij mij!
annoot hier hetzelfde verhaal. Alleen ben ik nog niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Alleen de onttrekkingsbloeding gehad. Zit nu op dag 33 van m’n cyclus. Heb gister een test gedaan omdat ik toch wel symptomen had maar die was negatief. Vandaag een zeurend gevoel onder in m’n buik maar niks zet door... heel frustrerend
Ik heb precies hetzelfde! Mijn vraag is wanneer testen jullie??
ik zit op mijn 22ste dag van een 26/28 dagen cyclus waarvan 5/6 ongesteld. Ben nu dus 1 dag overtijd (bereken ik dit goed, ven er niet in thuis) word altijd op Zondag ongesteld. Testje gedaan en na 2/3 minuten de prullenbak in niks, net toch even gepakt na 3 uur en toch een lichte streep. Blijft lastig dat testen en afwachten