Test negatief maar menstruatie blijft uit

Vogeltjee, hoop voor je dat je gauw je menstruatie krijgt en dan weer een korte cyclus.
Wij mogen weer gaan "beginnen" dus spannend weer.

Heel gek vanaf gister avond bij afvegen heel licht een beetje bruin soms roze. Vandaag alleen heel licht achtig bruin in mijn slipje verder niks. Normaal heb ik wel ooit eerst wat bruin voor menstruatie maar dit is echt heel minimaal. Ben ook niet zo fit heel koud allemaal en weer misselijk bleh. Heb helaas ook niet zo een goed nieuws gekregen in de familie dus heeft daar misschien ook wel een beetje mee te maken... 

Hallo SaMee,
Wat vervelend.. Mijn cyclussen na het stoppen met de pil waren ook heel lang en onregelmatig. Tijdens de 3e cyclus heb ik waarschijnlijk op dag 54 een eisprong gehad want op dag 69 heb ik positief getest. Het kan dus allemaal..

Hallo SaMee,
Wat vervelend.. Mijn cyclussen na het stoppen met de pil waren ook heel lang en onregelmatig. Tijdens de 3e cyclus heb ik waarschijnlijk op dag 54 een eisprong gehad want op dag 69 heb ik positief getest. Het kan dus allemaal..

Hier nog steeds alleen bruin bloed te bekken. Nog niks rood nog geen druppel mmm... beneiuwd wanneer het door zet. Zou normaal woensdag ongesteld moeten worden met weer eeen cyclus van 38 dagen 

Ik weet niet smurfjes misschien eerst even afkijken misschien dat het nog door gaat zetten de komende dagen?? Blijft toch allemaal gek. Eerste twee menstruaties na de pil ook last van bruin bloed. Toen twee cyclussen meteen rood en nu weer bruin mmm.. nog steeds beetje aan het ontpillen misschien dan..

Terug
Bovenaan