Test negatief maar menstruatie blijft uit

Erg hè dat wachten?
Ik ook nog steeds niet ongesteld, inmiddels 7 dgn overtijd en vanmorgen wéér negatieve test, weer huisarts gebeld en volgens de assistente wil dit niet persé zeggen dat ik niet zwanger ben, ze zei sommige hebben pas na 2 of 3 wkn een positieve test. Het enige wat ik kan doen is afwachten.
Mn klachten zijn nu al 2 wkn buikpijn alsof ik elk moment ongesteld ga worden, geen afscheiding en bij vlagen misselijk.

Hoi allemaal,
Ik ben 8 dagen overtijd en inmiddels al 6 negatieve teste verder. Mijn huisarts wil pas met 10 dagen overtijd een bloedtest doen. 
Ik heb verder een regelmatige cyclus, en ben 7 maand van de pil af. Met mjn eerste zwangerschap was met met 2 maanden raak en een dikke positieve test.
ik vind het afwachten echt niks.. dat je niet weet waar je aan toe bent. En het wachten duurt zoooo lang. 
Wie heeft er pas na een dikke week overtijd pas een positieve test? 

Poh ja dat wachten allemaal maakt je gewoon onzeker! Vervelend zeg pff... ik heb nog maar een test over die ga ik donderdag gebruiken als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Als die dan ook nog negatief is weet ik het ook niet meer ?

Idd dat wachten en niks weten is verschrikkelijk! En steeds het gevoel hebben nú komt het. Maar waarom zou ik dan al 2 wkn klachten hebben?

Vanmorgen wakker geworden met echte last in mijn onderrug.. mijn onderbuik gevoelig en lichte hoofdpijn. Maar nog steeds niks te bekennen... al 6 dagen overtijd met mijn normale cyclus van 27 dagen. Gister weer getest en negatief. Wil nu afwachten tot donderdag dus ben benieuwd 

Jaa inderdaad smurfjes.. hoelang ben jij nu overtijd?? Mijn huisarts wil donderdag nog steeds geen bloedtest doen mocht ik nog steeds niet ongi zijn. Hier moet meer tijd overheen gaan pff.. 

Vogeltjee vandaag 8 dagen en een cyclus van 36 dagen. De assistente zei gister afwachten....pfff zo'n vervelend woord! Las net ook dat sommige negatief resultaat hebben met de test van de action dus ga morgen toch die van de Kruidvat halen, welk merk heb jij gebruikt?

Terug
Bovenaan