Test negatief maar menstruatie blijft uit

Jaa toch smurfjes dat dacht ik dus ook. Heb dus een cyclus van 29 dagen gehad nu. Ben ik wel erg blij. Oh echt dat zegt misschien ook wel weer iets smurfjes. Vanaf nu goed tellen doen haha. 

Naar 7 dagen over tijd, 2 positieve en 3 negatieve testen net toch ongesteld geworden. Het klinkt raar maar wat ben ik blij eindelijk uit deze onzekerheid. Nu op naar ronde 2 

Elena W, idd als je dan toch niet zwanger bent liever een menstruatie dan weet je waar je aan toe bent.
Vogeltjee, nou heb mn app nog is nagekeken maar elke keer dat die aangeeft dat ik ongesteld wordt, word ik het die dag ook dus denk tóch dat ik goed zit, zou anders wel héél toevallig zijn. Mijn nod staat nu op 30 januari dus ben heel benieuwd en ga ook voortaan de tijd in de gaten houden.

[quote quote=10156893]Elena W, idd als je dan toch niet zwanger bent liever een menstruatie dan weet je waar je aan toe bent.[/quote]Ja echt wel. Het was voor mij ronde 1, december gestopt met de pil dus zou een wonder zijn als het gelijk raak was. In elk geval nu mijn eerste echte menstruatie na 18 jaar pil gebruik. Nu op na ronde 2 ?

Ik zou het ook even in de gaten inderdaad smurfjes. 
Mijn vriend had toch weer ovulatietesten gekocht. Ga nu volgende week dinsdag beginnen en dan in de ochtend en avond testen. Zo moet ik hem niet kunnen missen. 

Vogeltjee hoop dat het werkt! Ik ben af en toe misselijk, duizelig en steken in mn buik, verder weer meer uitslag in mn gezicht gekregen en sinds vandaag veel plassen. Helaas nog 9 dgn wachten, vind deze maand zoo langzaam gaan.

Jaa wachten is nooit leuk. Ik had er deze maand wat minder moeite me vond ik. Ofja vorige ronde. Ik nu weer van mijn menstruatie af. Volgende week zal dan ergens mijn eisprong moeten zijn. 
En dan weer afwachten haha. Ben ni met vitamine pillen voor zwanger worden begonnen. Zorgen dat ik alles binnenkrijg. Eet al wel erg gezond vooral door de week en sport vaak dus aan mijn levensstijl zou het niet moeten liggen

Terug
Bovenaan