Test negatief maar menstruatie blijft uit

Ik ben nog steeds met vlagen misselijk en vannacht ook en kon niet slapen op mn buik omdat mn borsten pijn deden. 2 wkn geleden had ik heel sterk het gevoel dat het deze maand zou lukken maar sinds gister weer die menstruatie buikpijn en mn gevoel is met een weg. Nog 6 dgn geduld hebben.

Het zou inderdaad twee kanten op kunnen. Heb de laatste cyclussen ook gehad dat ik allemaal misselijk was. 
Dit is de ronde dat die mevrouw zei dat je zwanger ging worden ofniet? 

Vogeltjee ik dacht volgende maand...
Heb ook een ander topic geopend gewoon ff mn frustraties kwijt. Niet teveel mee bezig zijn lukt me niet. Vandaag weer bijna nergens last van pfff vermoeiend dit!

Ik zou gewoon wachten tot nod smurfjes want stel dat je ervoor positief test en je wordt dan toch ongesteld dan is dat een nog grotere teleurstelling. Het gebeurd regelmatig dat het nog met de innesteling fout gaat. Tenminste ik zou dan extra verdrietig zijn.

En smurfjes hoe gaat het nu bij jou? Weet je al iets meer?
ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus wil morgen beginnen met ovulatie testen. Heb er 12 dacht ik en wil dan 6 dagen lang 2x per dag de test dan dat ik het nu hopelijk niet mis. Wil dan smorgens en savonds testen! Ben benieuwd.. morgen wordt mijn vriend 33 dus ook leuk moment om weer te beginnen vind ik zelf. 

Hoi Vogeltjee, vanmorgen een early test gedaan maar was negatief, dus denk dat ik toch ongesteld wordt woensdag. Snap er echt niks meer van heb zulke kwaaltjes dat ik echt dacht dat ik zwanger was.
Alvast gefeliciteerd met je vriend en hopen dat de testen resultaat geven!
Ik laat woensdag wat weten.

Terug
Bovenaan