Test negatief maar menstruatie blijft uit

Het heeft gister avond helaas doorgezet. Nu denk ik dat ik vandaag pas mag meerkenen als dag 1 menstruatie omdat het na bepaalde tijd is. Het was rond 9 uur savonds pas. Wat denken jullie? Dan had ik een cyclus van 29 dagen. Het wordt gelukkig steeds beter ?

Helaas zit ik in hetzelfde schuitje. Vanmorgen weer getest en negatief. Ik bedacht me wel dat ik deze maand ben begonnen met het slikken van tarwekiemolie. Ik had ergens gelezen dat dat goed zou zijn. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? En dat het langer duurt voordat de menstruatie doorbreekt? 

Ik heb elke keer pas geteld vanaf het moment dat ik helder rood bloedverlies had. Had gelezen dat je andere dagen niet mee mag tellen en dat je na 6 uur ofzo de dag daarna pas mag rekenen als dag 1. Hopelijk nu dan eindelijk klaar met ontpillen... 
met tarwekiemolie geen ervaring.

Vogeltjee sorry je hebt helemaal gelijk! Heb het net opgezocht en zelfs gelezen dat als je vóór 15.00 helder bloed verliest die dag de 1e dag is en na 15.00 de volgende dag telt als eerste dag. Nou mooi dan heb ik dus altijd verkeerd geteld en er dus al 9 mnd naast gezeten met mn eisprong....

Terug
Bovenaan