Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hallo allemaal,
Ik ben december gestopt met de pil en had op 24 december een positieve ovulatietest in hand, dus de 25ste geklust. 1,2,5,6,10 januari weer positieve ovulatietest, daarna niet meer getest. Vorige week donderdag en zaterdag had ik licht positieve zwangerschapstesten maar helaas nu ook 3 negatieve zwangerschapstesten (Vorige week donderdag, dinsdag en vandaag). Ik ben vanaf december niet meer ongesteld geworden, ik ben dus nu of 11 of 4 dagen over tijd.
Ik vind het zo spannend en ook best wel eng, wat is er met mijn buik aan de hand 

Net naar de wc gegaan en met afvegen wat roze afscheiding dus denk dat mijn menstruatie er aan komt. Dat betekend dan wel dat dat beetje bloed toch wel echt mijn eisprong zou moeten zijn geweest. Even afwachten als en wanneer het doorzet. Het is meer een oudroze kleur. 

Jammer Vogeltjee maar fijn dat je geen lange cyclus meer hebt.
Elana wat raar!
Ik heb zulke steken in mn buik en lijkt of er onderin een steen ligt en gevoelige borsten, maar de 30e pas mn nod...

Ik heb alleen geen ongesteldheid steken maar steken in mijn liezen. Trekt samen zeg maar. Heel gek gevoel... heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden dan alleen onder in mijn buik.

[quote quote=10155975]Elena WoW dat is inderdaad wel vreemd. Een vroege miskraam gehad dan misschien? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.[/quote]Ik ben nu 5 dagen over tijd en nog geen menstruatie, ook geen klachten die erop wijzen dat mijn menstruatie eraan komt.

Ik ontzettend moe en best veel puistjes.
Ik weet van mn zwangerschappen dat dat trekkende gevoel bandenpijn kan zijn maar ik heb het ook tijdens mn eisprong.

Terug
Bovenaan