Test negatief maar menstruatie blijft uit

Nee snap ik smurfjes is ook niet fijn en misschien helpt het om het wat los te laten. Ik ben er ook een stukje minder mee bezig het lijkt ook alsof mijn cyclus sneller gaat.. zit nu alweer op dag 18 en ga ervan uit dat ik een cyclus heb van rond 27,28 of 29 dagen dus niet lang meer nu. Ben benieuwd het is weer ronde 7.
denk dat mijn cyclus nu ongeveer op Eem goede lengte zit. Vorige maand met 4 dagen naar beneden gegaan en had met de pil dacht ik 28 dagen.

Da's wel fijn dan duurt het niet zo lang! Vannacht gedroomd dat ik 2x een positieve test had...zit toch teveel in mn hoofd, maar goed deze maand wat loslaten. Ben benieuwd bij jou!

Haha toevallig. Ik had gister ook gedroomd dat ik een positieve test had. Ik ben ook wel bezig met het hebben van een kindje maar niet zo in het krijgen van ene kindje. Of hoe je dat ook moet zeggen. Vind het nu erg leuk om vlogs te kijken over mensen die ene kindje hebben. Leuk om me voor te bereiden en ernaar uit te kijken. Dit werkt bij mij dat ik niet zo bezig ben met mijn cyclus en met wat ik voel in mijn lijf ofoz. 

Vogeltjee, zal zeker druk zijn maar heerlijk! En voor jou dat bijzondere gevoel als je ooit je eerste krijgt, ik gun het je zo!

Hier ook een gevalletje 'test negatief maar menstruatie blijft uit'. 
Ik zit momenteel in ronde 3 van het echt zwanger proberen te raken. Momenteel zit ik op dag 33 wat 2 dagen langer is dan mijn langste cyclus. Vanochtend een kruidvat test 2v5 gedaan, maar die was witter dan wit helaas.. 
We zijn natuurlijk nog maar net echt actief bezig met zwanger raken, maar tijdens dit soort dagen blijft het wel door je hoofd spoken of er niet toch iets aan de hand is zeg! Vind het knap hoe sommige mensen hiermee om lijken te gaan ook al zijn ze al vele maanden (Soms jaren) aan het proberen. 

Succes allemaal :) ik duim voor iedereen dat het snel gaat lukken! 

Terug
Bovenaan