Test negatief maar menstruatie blijft uit

Molly: bij mij was het ook de 3de ronden dat mijn cyclus ineens een stuk langer was. 11 dagen langer uiteindelijk als de cyclussen ervoor. In de 6de ronde was mijn cyclus ongeveer weer terug dus hoop nu deze tonde de 7de dat dat helemaal is. Inderdaad lastige periode even want je wilt het zo graag en als je cyclus dan van slag is is niet heel fijn. Het kan heel goed dus van het ontpillen zijn.
smurfjes: wat lief dat je het mij zo gund. Ik gun het jou ook echt van harte.
kijk er ook zo naar uit om zwanger te zijn !!

Molly, vervelend hè ik weet hoe je je voelt!
Vogeltjee, dankje! Ik heb morgen een afspraak bij de huisarts, ik blijf gespannen borsten houden, steken in mn onderbuik en misselijk, ik wil ff laten checken of er niks aan de hand is.

Vogeltjee, nee het was echt een menstruatie, tenminste veel bloed maar wel 1 dag minder dan normaal. Ik laat morgen wat weten. 

Bij de huisarts geweest maar die zegt je bent ongesteld geweest dus niet zwanger. Heb een nieuwe topic geopend misschien iemand met dezelfde ervaring.

Zei verder niks geen test meer gedaan of iets. Ik ben al vaker bij de dokter geweest en zelf ook met klachten na menstruatie en hebben toch ook nog testen gedaan bij mij om te kijken als ik toch niet zwanger was. Maar alle dokters zijn anders natuurlijk.

Ik merk aan mezelf dat ik sinds gister of eergisteren sneller op mijn teentjes getrapt ben en sneller mijn woordje klaar heb hmm.. nod is ongeveer nog een week weg dus ben beneiuwd ben bang dat het daarmee te maken heeft 

Vogeltjee ik heb zaterdag getest en negatief dus daar ga ik maar vanuit. Mn borsten zijn nog steeds heel gevoelig en gespannen maar goed we kijk en het deze maand maar weer aan. Wanneer is je nod?

Terug
Bovenaan