Test negatief maar menstruatie blijft uit

Frustrerend he Lieke! Ik zit in hetzelfde schuitje 10 dagen overtijd en test negatief.
Mijn huisarts zegt ook afwachten.. cyclus altijd netjes en op tijd en nu... ook geen stress ofzo heel gek!
We blijven maar even duimen nog!

Daarom vroeg ik het Vogeltjee, omdat je niet wist dat je cyclus weer langer zou kunnen zijn zeg maar. Ik ben ook heel benieuwd woensdag is mijn nod en tot nu toe elke maand 1 of 2 dgn ervoor lichtroze afscheiding.

Wordt dan ook weer spannend smurfjes. Ik heb gister pillen besteld die schijnbaar de vruchtbaarheid moeten vergroten. Antioxidanten met hoge waarde vitamine c en ijzer. Hierbij nog een soort poeder want je moet mengen waar veel groenten specerijen en fruit zitten ook soort van antioxidanten. Is sws erg goed voor je en voor de sport die ik doe dus ben benieuwd. 
Mijn vriend heeft 6 maanden geleden denk ik zijn zaad laten testen en was in mindere kwaliteit. Hier moet dit ook voor helpen. Hij is ook gestopt met het drinken van alcohol dus het zou wel iets moeten helpen.
had ook een armbandje met steentjes eraan gekocht. Vond het er leuk uitzien en stond voor vruchtbaarheid, emotioneel en liefde. 
Mee zullen eens zien als iets zal helpen haha!!! 

Ik ben nooit zo.laat ongesteld geworden als nu. Het is maar 1 dag over tijd .. maar meestal ben ik op dag 29 ongesteld of dag 28. Ik zit nu op 30. Maar.ik heb gisteren getest en wit! Dus denk niet dat ik zwanger ben... maar wie weet... heb alleen geen hoop meer

Vogeltjee ben je nu wel of niet ongesteld geworden? Ik nog 2 dgn wachten maar aan mn lichaam te merken weer niet gelukt helaas.

Terug
Bovenaan