Test negatief maar menstruatie blijft uit

Vogeltjee alles goed??
Ik zou volgens mijn kalender gister het vruchtbaarst zijn maar de 12e kreeg ik om 23.30 zo'n erge buikpijn dat ik denk dat ik toen mijn eisprong heb gehad. De 13e ging in smiddags om 12.45 douchen zat er een druppel bloed in m'n inlegkruisje. Verder geen buikpijn meer gehad wel af en toe veel slijm afscheiding. Ben echt heel benieuwd want het is toch zo dat precies 14 dagen na je eisprong je menstruatie komt? 

Hee smurfjes.
sorry had je andere berichtje helemaal niet meer gezien. Mijn bloeding was vrijdag begonnen in bruin bloed. Zaterdag en zondag rood bloed. Wel alleen met plassen dus niet zo maar wel af en toe best veel. 
Gister met zitten een strak gevoel in mijn onderbuik en met seksen was het ook echt gevoelig. Niet echt fijn. Zou nu rond de innesteling kunnen zitten als donderdag of vrijdag toen mijn eisprong was geweest. Na de klachten die ik toen had denk ok wel dat dat geweest is.
donderdags echt last van mijn onderrug echt pijn en steken in mijn onderbuik. Dag erna bloed verlies. Beetje als wat jij dus hebt. Beneiuwd wanneer de menstruatie dus komt. Volgensmij kan de fase erna ook langer zijn. Ligt ook aan de innesteling dacht ik. Weet ook niet precies hihi.
groetjes

Uhm wanneer testen dat is een goede. Als de cyclus net zo lang is als de vorige dan pas volgende week dinsdag. 
Maaaar aan de hand van de bloeding en de dag ervoor de klachten doe op een eisprong leken zou ik vrijdag al kunnen testen denk ik. De bloeding starten aankomende vrijdag 2 weken terug.
ik heb nu echt megaaaa gevoelige tepels en druk op mijn onderbuik. Met seks ook niet erg prettig. 
We zullen zien ben beneiuwd 

Terug
Bovenaan