Test negatief maar menstruatie blijft uit

Vogeltjee, ik denk het niet, afgelopen maand echt net voor mn eisprong seks gehad dus dan zou het bij een late eisprong niet bevrucht zijn, kan goed hoor maar dan had ik nu al ongesteld moeten zijn. Ik wil eigenlijk deze week niet meer testen maar anders pas vrijdag en jij?

Jaa snap ik.. ik ga aan vanalles denken wat het dan zou kunnen zijn maar ik weet het ook niet. Ik ga donderdag nog een keer testen in de ochtend. Als die negatief is denk ik pas weer de maandag erna.. alleen heb ik dan geen testen meer haha! 

Denk dat bij mij de menstruatie eraan gaat komen, sinds vandaag 2 puistjes en zo'n erge buikpijn heb ik nog niet gehad.

Hmmm.. balen maar dan weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent. Ik vanaf vorige week meer last van puistjes maar geen menstruatie.. nu nog steeds niks. Heb ook echt even geen gevoel in mijn lijf waarbij ik denk dat het eraan komt. 
Net op kraamvisite geweest dan ben je er stiekem toch ook wel mee bezig. 

Ik heb juist niet het gevoel zwanger te zijn. Mocht het wel zo zijn zou het vandaag 5 wkn zijn mag je toch onderhand een positieve test verwachten. En ja idd als je een baby ziet wil je dat ook zo graag.

Verdrietig....balen....net naar de wc geweest, zat er een bruin vlekje in mn inlegkruisje (sorry voor de details) dus waarschijnlijk mn menstruatie vandaag op dag 37. Ik had natuurlijk al zo'n voorgevoel en gelukkig niet meer in onzekerheid maar gewoon...alles wéér opnieuw...

Terug
Bovenaan