Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ooh jammer maar dan kan de menstruatie maar beter komen dan weet je wat. Hier inmiddels goed door gezet dus we gaan maar weer flink aan de slag over een goeie week.
Jaa precies. Ik wacht tot volgende week af en anders bel ik weer de doktor. Ik had namelijk vorige week donderdag weer een positieve ovutest dacht dat dit kwam doordat het reageerde op hcg hormoon maar dan misschien toch een latere eisprong ofzo. Ze vallen bij mij altijd wel wat donkerder uit maar deze leek me toch extra donker. We zullen het zien . Ik ga het anders hierna op zijn vrije loop laten dus geen ovutesten meer!!
Hoi Vogeltjee ik las op jouw topic dat je nog steeds geen menstruatie hebt? Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, volgens de gynaecoloog kan je het beste dag 9, 11, 13, 15 en in ons geval wat langer seks hebben. Ik kan dus bijna weer gaan beginnen. Kijk hier nog af en toe is, lijkt me wel leuk om elkaar te blijven volgen.
Hee smurfjes.. dat wordt weer spannend dan. Ik gister savonds een veeg roze afscheiding. Voor de zekerheid tampon ingedaan en zat heel minimaal bruin bloed bij.. nu weer niks te bekennen. We zullen weer moeten afwachten dus. Als het zou kloppen dat ik 4 oktober toch een positieve ovutest had zou ik nu weer te vroeg bloed verliezen voor een menstruatie....
Ik weet het niet meer haha!
Op 37 dagen savonds minimaal roze afscheiding gehad en later op de middag op 38 dagen bloedverlies. Die dag erna zoveeeeel pijn gehad in mijn onderbuik, heel mijn buik en steken onder in mijn vagina ofzo. Mijn ongesteldheid is echt helder rood heb ik nog nooit zo helder gezien haha!! Maar nu is dus mijn cyclus in de war en weet ik niet meer waar ik straks vanuit kan gaan ?