Test negatief maar menstruatie blijft uit

Misschien een innestelingsbloeding heb ik ook wel vaker van gehoord?? 
Wel echt fijn dat dit een klein groepje is om te praten. Dan wordt er ook altijd op je gereageerd. Ik heb hier echt veel aan om mijn verhaal kwijt te kunnen elke dag

Sorry voor mn wispelturige berichten maar net tóch wat bloedverlies dus heb op mn app maar menstruatie ingevuld dus vandaag weer dag 1. Idd heel fijn om je verhaal aan iemand kwijt te kunnen. Bij jou nog niks veranderd?

Hmmm vervelend zeg.. even kijken als het helemaal doorzet dan. Bij mij inderdaad nog niks veranderd... behalve dat ik zelf helemaal niet fit ben pff. Wil morgenochtend test doen dus ben benieuwd!

Hoi dames,
Ik ben al een paar dagen jullie gesprek aan het lezen.. zit in hetzelfde schuitje. Ben eind april na mn laatste stopweek gestopt met de pil. Na 5 weken ongesteld geworden. En daarna pas begin september weer. Nou ging ik er zelf vanuit dat mijn cyclus vanaf dat moment gewoon 'normaal' zou verlopen.. niet dus.. nog steeds niet ongesteld geworden dus inmiddels 8 dagen over tijd..
Nu weet ik best dat ik gewoon wat geduld moet hebben maar pff dat lukt niet echt. Ik vind het prima om nog niet zwanger te zijn.. dan maar een maandje later;) maar ik vind het zo frustrerend dat ik dus ook niet ongesteld word.. afgelopen zondag en vandaag een test gedaan maar beide dus negatief..
Ben nog niet bij de huisarts geweest en dacht altijd dat je daar een jaar voor bezig moet zijn.. wat denken jullie? Zal ik een afspraak maken of gewoon nog even afwachten?
Groetjess

De huisarts zal waarschijnlijk inderdaad zeggen dat je dit moet afwachten en dat het normaal is dat dit een jaar kan duren. Ik ben zelf in juni gestopt met de pil en vanaf moment meteen een cyclus van 27 dagen alleen nu dus al 7 dagen overtijd.. dus nu een cyclus van 34 dagen.. 
en dat je niet ongesteld word lijkt me ook frustrerend je wilt het liefst dat je cyclus meteen zo regelmatig mogelijk is. Dit had ik dus en zien nu dus alsnog in onzekerheid na 4 negatieve testen pfff... super vervelend dit 

Hoi Vogeltjee, spannend voor morgen, hoop positief! Laat je morgen wat weten?
Lola, ze zullen waarschijnlijk idd zeggen afwachten hoe vervelend ook. Ik heel het jaar een cyclus van 28/29 dagen en nu een uitschieter naar 36. En dat betekent dat ik aankomende maand dus ook rekening moet houden met latere eisprong. Het erge vind ik dat ik al zeker 2,5 klachten heb en je niet weet of dat nou van je menstruatie komt of een zwangerschap. Ik heb al 3 kinderen dus tis niet zo dat ik nou helemaal van de kaart ben maar zou zo graag nog een kleintje willen dat ik het wel jammer vind steeds. 

Jaa ik laat morgen wat weten. Durf bijna niet te testen weer bang voor teleurstelling helaas maar ga het toch nog een keer doen. Met 8 dagen overtijd zou het normaal toch wel positief moeten zijn lijkt mij... 
en al heb je al 3 kinderen de wens is er en maakt het dan net zo vervelend als voor ons. 

Terug
Bovenaan