Test negatief maar menstruatie blijft uit

Hi 
Ik hoop dat je positief test ! 
Ik ben momenteel 3 weken overtijd en mijn testen blijven ook dik negatief ... heb zoveel kwaaltjes dat mijn lichaam echt aangeeft zwanger te zijn maar toch blijft het negatief Morgen 18-10 dan toch maar afspraak bij de gynea en hopen op goed nieuws ... ik word hier zo onzeker van ... heb een weekje voor mijn menstruatie die altijd tussen de 32 en 35 dagen was een aantal dagen oud bloed verloren maar echt zo weinig dat enkel inlegkruisje genoeg was om "zuiver" te blijven... nu al dikke 3 weken hoofdpijn met vlagen misselijk weinig eetlust ontzettend opgezwollen onderbuik veranderende humeur en wit verlies ... zou het kunnen dat ik bij 7weken toch nog negatief test? zullen morge eindelijk een antwoord hebbenPff
Ik duim alvast voor je ! 
Xx

Ooo ben benieuwd wat ze gaan zeggen en hoop dat je goed nieuws krijgt. Hier helaas weer op naar de volgende ronde. Hoop dat mijn cyclus weer beetje terug loopt richting 27 dagen i.p.v. na de 38... we zullen zien. Nu 10 nov of 21 november nod

Word je toch helemaal gek van e ! Khoop morgen wat duidelijkheid te krijgen pff ! Allemaal zo frustrerend en stressvol snap helemaal niks meer van het vrouwelijk lichaam hoor. En dan hopelijk voor jouw nietmeer te lang al die onzekerheid en dat het maar rap raak is xx 

Jammer Vogeltjee maar hopen op volgende maand!
Sanie, ik heb wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die pas heel laat positief testen. Succes morgen, laat je wat weten?

Ik heb sinds twee weken ofzo allemaal last van mijn liezen ofzo.. als ik hem gezeten trekt dit heel erg. Zo in de zijkant van je onderbuik richting je bovenbeen. Gister weeste sporten en toen was het extra erg toen ik klaar was. Iemand van jullie ooit gehad?? 

Vogeltjee, ik had dat in mijn zwangerschappen was bandenpijn omdat je baarmoeder op aant rekken is kun je daar last van krijgen 

Terug
Bovenaan