The Dreamgirls

hoi muis NEE ik zit ook niet de hele dag achter de pc,dat gaat nou eenmaal niet met een kleine!,maar er wordt naar IEDEREEN gevraagd maar niet naar mij!
dat vind ik niet erg hoor,maar wel jammer.dus over knorrig gesproken!maar ja het zal allemaal wel.

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie???Hier alles goed, lekker weekend, we gaan lekker niks doen!jesse is lekker buiten aan het spelen, mannetje is aan het klussen, maar dan ook echt klussen,haha!Heb ik ff tijd voor de computer!

Ingrid en Nelle, jullie hebben een druk(klus)weekend,haha!
Muis, ja gisteren was mijn streep weg, heb voor de zekerheid gisteren toch nog maar ff geklust,hihi.

Corina, het is niet zo dat we je vergeten zijn, maar als je wat minder typt, wordt er ook wat minder na je gevraagd!Ik zou het wel heel leuk vinden als je gezellig bij ons blijft kletsen!Dus je cyclus is korter geworden?Lijkt mij wel lekker, of toch niet???

Liefs Anies

Hey Vanja,

Ja ik denk het ook, ik denk dat mijn ongesteldheid maandag weg is (tenminste dat hoop ik hahahah) Hoelang ben jij al bezig? (je zal het vast wel al verteld hebben maar ik heb geen zin om terug te lezen hahah ;)

En Corine, ik was idd degene die dat zei over temperaturen, sorry hoor ik wilde je alleen helpen maar had niet gelezen dat je dat al vaker had gedaan.

Liefs

corina: ik weet niks van tempraturen. Ik ben gister voor het eerst begonnen met ovu-testen. Ik vind het echt spannend. gister had ik een heel licht streepje. vandaag ook. Eigenlijk moet je steeds op dezelfde tijdstip testen maar ik kon niet meer wachten.
Vandaag en morgen sowieso aan de klus. Succes met tempraturen.

Anies: het is zeker fijn om een korte cyclus te hebben. je hoeft dan niet zo lang te wachten hihi. Jammer genoeg is mijn cyclus onregelmatig en dat is ook weer een nadeel. Ik hoop dat het bij jou en Nelle gelukt is!! echt spannend voor jullie!

Muis was jij net ongi geweest of was dat vanja? ik weet het ff niet meer. succes in ieder geval.

he,
wij zijn gelukkig klaar met klussen (4 maanden bezig geweest), alleen de badkamer staat nog op de planning. (maar voor lopig even niks)
anies wat word er bij jullie geklust?

corina, ik weet ook niks van tempraturen, zie je duidelijk die verschillen?

en ik ben ook net ongi geweest.

hoi mamma van jesse;ja een kortere cyclus is erg fijn maar niet als je niet weet waar je aan toe bent! ik ben STANDAARD van af het moment dat ik ooit ongesteld ben geworden gewent dat mijn cyclus 28 dagen is,en dat is ook ALTIJD zo geweest toen ik de pil niet meer ging slikken,en nu dus voor het EERST is het 25 dagen.en ik ben nu al 5maanden niet meer aan de pil.en ga (zoals je al weet)voor de tweede kindje.

en verder typ ik niet veel omdat hier ook niet veel gereageerd wordt,en ben niet de enige die het zo stil vind hier heb ik gelezen,,,,en dan kan ik wel gaan typen maar als er dan weinig reacties komen dan denk ik ook wel eens van,ik kijk wel even een paar dagen niet,maar ik zal wel wat meer gaan typen,eens kijken of dat helpt

Terug
Bovenaan