The Dreamgirls

Hoi Nelle,

Jij had ook 2 dikke strepen? Echt spannend hoor! Alleen jammer dat je zo lang moet wachten dat je een zwangerschaptest kan doen. Mijn vriend en ik zijn 24 maart 7jaar bij elkaar en ik hoop die dag positief nieuws te krijgen! die dag ga ik me namelijk testen.
Nelle kklussen jullie elke dag nu of om de dag? Misschien had je dat al verteld hoor, ik ben het ff vergeten.

Hey Ingrid,

Lijkt me wel lekker, een korte cyclus!Dan heb je meer kans toch?(vaker)En het wachten duurt niet zo lang(voor je gevoel ws wel)
Ben benieuwd of je nu dikke strepen hebt, ff laten weten he?
Wat grappig dat jullie 24 maart 7 jaar bijelkaar zijn, mijn vriens en ik zijn namelijk 21 maart 7 jaar samen!Hoop ook dan positief te testen!Zou wel een heeeeeel leuk kado zijn!!!!Een positieve test!!!

Liefs Anies

hey meiden zeker flink aan de klus!
ik heb van af 25 februari op 1 dag na elke dag geklust. en deze week vanaf maandag elke dag zeker.

mijn ovu testen waren erg duidelijk dinsdag een lichte streep
woensdag een lichte streep
donderdag een donker streep en vrijdag zelfs donkerder dan de test streep. en vaniddga ga ik dus weer testen.

gister voelde ik mijn ei echt op knappen staan. met de mirena voelde ik het altijd nog intenser,,,,zelfs pijnlijk. maar het gevoel is vandaag niet echt weg heb nog een trekkig gevoel in mijn buik...dus dit weekend nog maar flink er tegen aan en dan komen die stomme twee weken wachten.. pffff

maar dan zullen we nog wel oefene voor een mogelijk derde ronde. volgens mijn vriend is oefenen altijd belangrijk.
leuk anies dat je voor je zelf gaat beginnen misschien.. waar woon je in het oosten toch...

liefs nelle

hoi dames het is indd errrrrrug rustig hier,ben daarom hier niet veel meer te vinden.
je wordt ook heeeel snel weer vergeten,als of je nooit hier geweest bent zo voelt dat.
en ik weet niet meer wie het een keer zei(volgens mij melis) maar ik heb een HEELLLLE tijd getemperatuurd,echter wel vier maanden lang!dus ik weet wel hoe mijn cyclus in elkaar steekt,maar hij is zojuist sinds 29 februari veranderd(25 cyclus,i.p.v 28)

He ladies,
ongi is weer voor bij dus ik ben klaar voor ronde twee,
Erg leuk om te lezen al die verhalen over streepjes. en nu maar hopen op goede resultaten. ben echt heel erg benieuwd.

Melis, wanneer begon je ongi? ik denk dat wij ongeveer gelijk lopen.

Even een berichtje van mij

Niet zo knorrig doen hoor Corina, ik ben inderdaad niet van ;s ochtends tot 's avonds laat achter de pc te vinden om elke keer te schrijven! Dat wil niet zeggen dat ik niet met jullie allemaal mee leef! Het wordt dit weekend weer klusweekend voor Nelle en voor Ingrid. Anies en ik hebben het net gehad....Wij zitten weer in ons wachthoekje. Ik zal daarom niet zo heel veel schrijven, maar lees zeker met jullie allemaal mee!!!!

Oja, Anies, ik had gisteren toch nog een lichte tweede streep op de ovu-test. Bij jou was ie al helemaal weg toch?  

Dikke kus.

Terug
Bovenaan