The Dreamgirls

Hoi

Ik werk op een ZML school (zeer moeilijk lerend). Kinderen met syndroom van down, autisten, ADHD ect. Erg leuk maar soms best vermoeiend.

Ik heb mijn eerste ovu-test gedaan.Ik zag een heel maar dan ook heel licht 2de streepje!
Denk dat hij morgen dikker is. Wij gaan morgen gewoon aan de klus hihi.
en overmorgen ook. Hij weet ervan en hij vind het echt niet erg hihi.
nou dan is het bijna weer tijd voor de andere test! Dat is nog spannender dan dit!

Ik ga nu even goed jullie berichtjes doorlezen. Er stond zo veel dat ik nog niet alles gelezen heb. Echt verslavend dit forum!

idd erg rustig hier allemaal aan het klussen...

wat leuk je werk ingrid.
ik werk op een woongroep voor ernstig meerrvoudig gehandicapten  jongeren als persoonlijk begeleider en ik werk als ergotherapeut op een  ODC
hier voor heb ik op een woongroep gewerkt met autisten  met ean laag niveau en gedrags moeilijk.

ey anies heb je al weer getest... en hoeveel strepen waren er nu

ik had twee donkere strepen en voelde mijn eisprong die testen kloppen dus wel!

liefs Nelle

Hey meiden,

Daar ben ik weer!!!
Wat grappig dat we allemaal een beetje in de zorg zitten!Toevallig!
heb net nog ff een test gedaan(ovu)en de streepjes zijn weg!Mijn eisprong is dus echt geweest!Ws tussen gisteren 10.30(toen zag de arts een mega eiblaas)en vaanochtend 10.00!Ze had al gezegd dat ik een hele korte eisprong had.
we hebben woensdag, donderdag en vanaaf goed geklust, toch??Qua timing dan,haha!

liefs Anies

Ingrid en Nelle,

Wat goed dat jullie ook rond jullie eisprong zitten, hebben jullie het weekend weer wat te doen,hihi!
Maar ik dacht dat jullie later een eisprong zouden hebben, of hebben jullie nou een kortere cyclus???

idd rustig hier!!!

xje anies

Hey muis,

Mijn mannetje weet dat ik in mijn vruchtbare tijd zit omdat ik hem dat vertel, en  nee het is niet altijd handig als je nog een kindje erbij hebt lopen, heb ik ook, dus we klussen pas als hij op bed ligt, maar dat is meestal toch wel tegen 19.30, dus we hebben dan de hele avond nog.
Ik ben bij ons meestal degene die eerder op bed gaat, heb best veel slaap nodig, terwijl mijn mannetje er al om 5.45 uitgaat!Hoe waren de strepen nu bij jou?Ook weg??

Liefs Anies

Hoi Anies,

Ik een cyclus van 25 dagen. dit weekend met mijn ei ergens zijn hihi.
Ik had vandaag een heel licht streepje! Ben beneiuwd of ie morgen iets zichtbaarder is of vet dik. Ik hoop dat laatste!

Anies ik hoop dat het nu raak is! Jullie hebben flink geklust dus dat moet bijna wel goed komen!

Terug
Bovenaan