The Dreamgirls

hoi ingrid,ja ik wist al dat mijn schoonouders er geld voor kunnen krijgen maar dat gaat voor ons niet op,want hun hebben een uitkering waar door ze gekort kunnen worden op hun uitkering als ze er geld voor krijgen,snap je?
mijn schoonvader heb een uitkering om dat hij vorig jaar ontslagen is omdat het bedrijf niet goed ging,hij heeft lichamelijke beperkingen,en heeft zijn leeftijd ook niet mee(58)dus hij komt niet makkelijk aan de bak.
voor mijn schoon moeder geldt het zelfde,die heeft een aantal jaren parttime gewerkt en met dat bedrijf ging het financieel ook niet goed,dus zij kreeg ook een uitkering,en heeft ook de leeftijd niet mee(60).nu doen ze allebei vrijwilligers werk.omdat het geen thuis zitters en al helemaal geen stil zitters zijn is dit de ideale oplossing.

we zijn naar de verjaardag geweest van mijn vriend z'n oma die werd 91.
daarna zijn we nog even de stad in geweest maar niks gekocht (het regende erg hard)
ook nog even alles opgeruimd en het huis schoon gemaakt.
en nu lekker niks op naar een klus week

Hey hallo,

Alleen het plassen is vervelend maar ben er verder nooit echt ziek van(van blaasontsteking)ga morgen ook gewoon werken.Als het dinsdag nog niet beter gaat breng ik wel ff een potje urine naar de huisarts!
Ben ff huizen aan het kijken, wil graag verhuizen maar ben bang dat het financieel niet haalbaar is.
Wij wonen in een rijtjeshuis, met 3 slaapkamers, waarvan 2 redelijk, en 1 meer een hokkie, daar staat kledingkast, en strijkplank.We hebben wel een zolder maar geen vaste trap, alleen eenn vlizo.Mijn vriend bouwt zelf vliegtuigen(modelbouw)dus hij heeft de zolder in gebruik en er staat nog een heleboel zooi.
Vind het allemaal net iets te klein, nu wil het wel,maar met nog een babytje, wordt het lastig!maar toch wonen er in deze huizen ook wel gezinnen met 3 kids, snap er niks van!
wonen jullie een beetje leuk???

Liefs Anies

He he,
wij hebben afgelopen jaar een druk jaar gehad.
begin zomer de sleutel gekregen, en daarna 4 maanden aan het klussen geweest. moet ik nu ook echt even niet meer aan denken.
maar het is echt ons paleisje geworden.
het is een hoek huis met een tuin op het zuiden en aan het water. En natuurlijk genoeg ruimte binnen voor uitbereiding hihi. 3 grote slaapkamers. maar geen zolder het is een huis met platdak. maand dit geeft wel veel ruimtes in de slaapkamers.

en hoe woond de rest .....

Terug
Bovenaan