The Dreamgirls

goede morgen,

Anies wat vervelend dat je blaas ontsteking heb. Ik heb het nog nooit gehad en kan je jammer genoeg ook niet helpen.
Melis: wat hebben jullie gedaan op het pers. feest?
Nelle: voel je al iets? Denk je dat het raak is?

wisten jullie dat er ook zwangerschaptesten zijn die altijd zichtbaar blijven! Ik denk dat ik ook zo'n test ga kopen. Maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik zwanger ben. Dus eerst een gewone zwangerschaptesst en dan pas die. Leuk voor in het babyboek.

Ik lees op internet dat je gelijk over de zwangerschap test haarlak moet spuiten. D an blijft hij ook goed. Dat is stuk goedkoper. Ik kan die andere test niet meer vinden op internet.

Nog een tip van mij:

Als je de positieve test wil bewaren, doe dan wat nagellak,  doorzichtige natuurlijk, over het schermpje. Prima manier en werkt echt heel goed.

Elfje               -  23 jr    -     1e kindje - NOD ?
Anieska       - 25 jr    -    2e kindje -  NOD 21 maart        met ovu test
Corina          - 25 jr    -     2e kindje - NOD?
Melis              - 20 jr    -     1e kindje - vanaf 15 maart
Ingrid                -  24 jr    -      1e  kindje  - NOD  25 maart        met ovu test
Muis                 - 32 jr -       2e kindje - NOD 21 maart      met ovu test
Nelle                - 25 jr -          1e kindje - NOD 22 maart       met ovu test
Vanja             - 27 jr -          1e kindje - NOD 31 maart        met ovu test
marielle...

hey anies

wanneer ik blaas ontsteking heb dan drink ik heel veel cranberry sap werkt echt goed. vooral afwiselen met water.

en als je toch aan de antibiotica gaat kan je altijd een lichtere kuur krijgen volgens mij

liefs Nelle

Hey meiden,

Thanks voor jullie reacties!
Ben idd heel veel gaan drinken vandaag.Sinasappelsap schijnt ook goed te zijn(vit c)zal zo eens ff gaan persen!hihi, is altijd goed toch?
Ben net ff bij mijn schoonouders wat wezen drinken!
Moet zo eigenlijk aan de schoonmaak, maar heb geen zin!
ik vind dit wel weer spannende weken hoor!Wou dat het alvast 2 weken verder was, dan weten we meer!
Gaan jullie nog wat doen vandaag???

Liefs Anies

Wat goed dat jullie dat weten van die zwangerschapstesten, het goed houden bedoel ik!
Had het nog nooit gehoord!

Terug
Bovenaan