The Dreamgirls

Hallo

Nou ben er weer van Ballorig, was gezellie!Wat goed Ingrid, heb je in ieder geval goed geklust,hihi.
Wij gaan straks een nieuwe computer kopen, die van de aldi.Dus als ik er vanaaf niet ben, weten jullie hoe het komt, dan ben ik nog niet aangesloten!!        Hoop dat dat aansluiten een beetje snel gaat maar heb geen idee!!!
De dames die al een eisprong hebben gehad, hebben jullie een idee of het gelukt is??Ik heb geen enkel idee, hoop het zo!!!

Hoi Anies,

Mag ik vragen wat Ballorig is? Nee voel mijn ei ook niet. Geen idee wat je moet voelen. nooit opgelet ook!
Aldi heeft altijd wel goede spullen.altijd leuke een nieuwe computer.
Misschien tot vanavond en anders tot morgen

Hallo meiden,

Nou ik typ vanaf mijn nieuwe computer, gaaf hoor!Hij is echt super snel!!!Heel wat anders dan ik gewend ben,hihi!
Ballorig is een overdekt speelparadijs voor kinderen.Hardstikke leuk!Met allemaal klimdingen, ballenbak, trampolines en nog veel meer!

Hallo ,

We stobden bijna onderaan de pagina, dus ik moet maar ff wat typen,haha!
hoe is het met jullie???
Mijn hele gezicht zit vol met pukkels, het is echt vreselijk, snap er niks van, had dit eerder nooit, maar sinds ik 5 maanden geleden voor het eerst sinds jaren weer ongi ben, zit ik onder de pukkels!
Nu hen ik pas volgende week mijn nod, ben nu wel erg vroeg met mijn pukkels, jullie nog anti pukkel tips???haha

Hallo allemaal......

De meeste zitten toch weer in de wachtdagen toch? Blijft spannend. Wat denken jullie? Zal het dit keer dan echt raak zijn? Alleen Vanja is nog aan het klussen toch. Heb je al een pos. ovu-test? Ik zelf moet  nog een weekje wachten. Ik verwacht er niks van, hoewel ik wel hele opgezette, gevoelige borsten heb. Spannend.....

Hey muis,

Hoe gaat het met je???Dus we zijn samen aan het wachten.!!!Heb net als jij sinds vandaag wat zere borsten, maar nu moet ik zeggen dat ik dat ook altijd heb als ik ongi word!Hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben, we moeten nog een week wachten!!!Duurt best lang!
Hoe is het met de rest???

Terug
Bovenaan