The Dreamgirls

Hoi muis en Anies,

Echt spannend voor jullie. nog 1 week wachten
Ik zelf moet nog 2 weken wachten...wat duurd dat lang zeg!
maar ja we kunnen verder niks doen dan afwachten.
Vanja: heb je vandaag ook een ovu-test gedaan? Heb je al een dikke 2e streep?

Ik heb morgen lekker vrij. Kan ik lekker veel op het forum kijken en het huis extra goed schoonmaken. En natuurlijk lekker veel wandelen met de hondjes

hehe,
spannend he al dat afwachten (ik had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn)
de streep van de test is vandaag even licht als gistere dus niet heel erg spannend.
Morge heb ik geen tijd om te kletsen en ook niet om die te test te doen.
we geven een feestje op mijn werk.

Ingrid wat voor handjes heb je?

Hallo

Wat lekker zeg Ingrid,dat je morgen vrij bent!kunnen we lekker kletsen, ben namelijk ook vrij,haha.Ga morgenvroeg ff naar de markt.Ja nog een week wachten, gelukkig moet ik volgende week aardig wat uren werken, dan gaat de tijd wat sneller!

liefs Anies

Goedemorgen,

Ik ben bang dat ik toch ongi ga worden, ik weet het, het duurt nog een week maar heb nu al steeds wat buikpijn, en kan niet meer op mijn borsten liggen slapen, doet echt zeer!Hebben jullie dat ook, zover van te voren al buikpijn en zere borsten, had ik vorige maand ook al, knap vervelend!
Wat stom, ben nu al sneu terwijl het nog een week duurt maar denk dat het niet gelukt is!!Heb ff een oppeppertje nodig!!!!!!!!!

xje Anies

goede morgen,

Anies wat vervelend. Ik zou wel gewoon gaan testen, je weet maar nooit. We hadden vorige maand wel gezien dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.
Ik zal heel hard voor je duimen de komende dagen!!!
Voor mij is het nog te vroeg om iets te voelen. Als het goed is heb ik morgen mijn innestel. Hoor je dan iets te voelen en heb je altijd bloedverlies als het raak is? Ik heb geen idee

Vanja: ik heb 2 jack russels! ze zijn heel lief, sociaal en lekker speels. Mijn oudste (nicky) wordt in mei 3 en mijn jongste (balou) wordt 3 april 1 jaar. Heb jij ook huisdieren?

Terug
Bovenaan